Recenze (7)
Je třeba zabít Bona (2011)
K původním 4* jsem přidal ještě jednu. A to hlavně díky tomu, že mi film zůstal v hlavě opravdu dlouho a pořád mám chuť se k němu vracet. Skvělé herecké obsazení ( Rober Sheehan juhůůů), výborná hudba a povedený scénář jsou hlavní plusy tohoto skvělého filmu :)
Pokémon (1997) (seriál)
Jo, je to strašná blbost :D Ale jako malej jsem to měl hodně rád, bavilo mě to a za to ty 4* :) Pika pika!
V Bruggách (2008)
O filmu jsem nic nevěděl, a o to víc mě překvapil :)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Od první série šla kvalita strmě dolů, bohužel.
Šmoulové (2011)
Příjemná podívaná plná milých momentů :) Skvělá zábava pro malé děti a dospělý divák to v pohodě přežije :)
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérský film)
Myslím, že jsem nikdy ztracenýho času nelitoval víc, i když to byla jen minuta..
Rychle a zběsile 5 (2011)
Stylová akční jízda plná klišé, hláškujících drsňáků, sexy koček, velkých bouchaček...a samozřejmě krásných aut. Herci skvělí, atmosféra taky a napínavý akční scény doplňuje hudba která tam dokonale sedí. Pro mě rozhodně akční film roku :)