Recenze (976)
Roger Waters: The Wall (2014)
Mně se to citový vydírání líbilo. Nechala jsem se celé tři hodiny vydírat s naprostým odevzdáním a bylo to úžasný. Šla bych hned znovu. 100% Roger Waters, jeho upřímnost, jeho trable a jeho bolesti. Naprosto jsem ho obdivovala, že se takhle nechal veřejně obnažit a podat tak ruku celému lidstvu. Ale samozřejmě, jeho princip cukr a bič zafungoval. Skvělý, úžasný, dechberoucí, neuvěřitelný. Poklona pane Mistře.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Úžasná podívaná. Musím ovšem zcela nesouhlasit se zdejšími komentáři. Nevidím tenhle film jako nejtrapnější ze všech, nepovažuji hlavní postavu za hrozně hloupou. Právě že je tenhle příběh podán velmi jemně a nejednostranně. Jak má nedospělá slečna vědět že to takhle chodí? Sama od sebe? Naopak, přišlo mi to velmi přesné, a velmi realistické. Pánové Forman, Passer a Papoušek to pojali velmi upřímně a bez příkras. Všichni herci i neherci: super! Mně to hodně oslovilo, bavila jsem se, ale zároveň jsem v tom viděla i docela dost smutku. Prostě v krátké stopáži velký duch.
Dobře placená procházka (1966) (TV film)
Krásná opera od Š&S s Evou Pilarovou a Hanou Hegerovou jako třešničkou na velmi povedeném dortu. Docela mě potěšila ta absurdita, na všechny herce se tam skvěle dívalo, všichni velmi příjemně zpívali, a uteklo to jako voda. Bylo to docela dost pikantní téma, a zároveň to bylo velmi vtipné a ani náhodou vulgární, což se u filmů vidí opravdu zřídka kdy. Zkrátka se na tom sešla parta velmi talentovaných lidí - dnes už zcela vymřelý, či téměř vymřelý druh - a vyšlo z toho něco nezapomenutelného, právě ve své jednoduchosti, kráse a upřímnosti. Nasmála jsem se.
Vlasy (1979)
Miluju, miluju tenhle film. Každý detail, a už od dětství. Tohle zkrátka můžu vidět pořád dokola.
Tvář (1958)
Krásný film, doporučený, a o to lepší. Bergman ukazuje svojí tvář, a zejména tvář naší společnosti. Velmi promyšlené, fikané. Max Von Sydow je skvělý herec, a ostatní mu ale výborně stačí. Temností jen dává důraz na věci které chce říct, depresivnost jenom podtrhuje atmosféru. Velké, a příjemné překvapení.
Am a Ea (1977) (divadelní záznam)
Všechny Polívkovi divadelní představení jsou skvělé. Škoda že takové jako Trosečník nejsou nikde k sehnání.... Moc hezké, dojemné, vtipné a zábavné. Vhodné pro děti i dospělé. Škoda že takové představení už neexistují...
Balada pro banditu (1978)
Jak to že Balada není v červených číslech? Sice jsem původně chtěla dát jen čtyři hvězdy, ale chci jim zvednou hodnocení! Takových dobrých a zajímavých filmů v ČR moc není. Vtipné, zajímavé, zábavné. Pohybově velmi dobře vymyšlené, zajímavé a dobře zazpívané písně. Donutil kterého normálně nemusím tady dost obdivuju. Velmi vydařené obsazení. Rozhodně to chce zvýšit hodnocení.
Commedia del arte (1980) (divadelní záznam)
Bolek Polívka a zbytek Provázku se pořádně vyřádili. A je to skvělý, zábavný, vtipný. U nás doma dokonce legendární. Gagy, vtípky, fóry, zábava na úrovni a přesto pro každého. Geniální.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Skvělý, originální, vtipný, zábavný, velkolepý. Určitě by měli vidět všichni!! Super magořina.
Jdi a dívej se (1985)
Strašný, působivý, děsivý. Jestli chcete vidět opravdový horor, pusťte si tohle. Úžasný herecký výkony, člověk měl pocit že spíš kouká na dokument než na film. Skoro jako když to sám prožívá. Hrůza, utrpení, násilí. Děsivé je že se tohle skutečně dělo. Je to realita která se odehrála a není tomu tak dávno. Nikdy mně to nepřestane fascinovat. Stejně tak nikdy nezapomenu na tenhle upřímně děsivý film.