Recenze (84)
Sobík (2024) (seriál)
Nebylo to špatný, ... na konci jsem ale fakt nevěděl, kdo je vypatlanější, jestli Martha nebo Sobík. Jeden větší dement než druhý :-D
Barbar (2022)
Strašná hovadina, fakt debilita.
Predátor: Kořist (2022)
Bylo to dobrý, ale jelikož mě přímo při filmu napadaly některý věci, který mohli být rozhodně lepší, tak za 4, ... vypiplat to, hlavně v tom, aby predátor ve vyloženým ohrožení života reagoval o poznání lépe, bylo by to klidně za 5. Ono v dnešní době, kdy je člověk vším přehlcen, se to ani srovnávat s jedníčkou moc nedá, protože tohle vyjít v době jedničky, tak by myslím s pětihvězdičkovým hodnocením málokdo váhal.
Moonfall (2022)
To co jako mělo být toto ? Těšil jsem se na pořádný katastrofický film a dostal jsem nesmyslnou, trapnou hovadinu.
Smallville (2001) (seriál)
Dívám se na to po 20 letech, jsem u třetí řady a téměř si nic nepamatuju, takže jako bych se díval poprvý a musím říct, že ten seriál je výborný, rozhodně jsem nečekal, že se na to bude dát tak dobře dívat, bude to mít dobrý děj i vývoj postav a že to bude stále tak bavit. A Kristin Kreuk jako Lana Lang dokonalá a překrásná :) ......... Po shlédnutí všech 10 řad, hodnocení nechám, ale zaslouží si ho jen prvních 7 řad, který mě opravdu hodně bavily, 8 řada se ještě dá ale už nic moc, 9 řada je utrpení a odpad a 10 je o něco lepší, ale taky hrůza a hlavně mi celá desátá řada přišla uplně o ničem, bez děje. Silně doporučuju hlavně poslední dvě řady vynechat a nekazit si jinak výborný seriál.
Matrix Resurrections (2021)
Jediná dobrá zůstavá nadále jednička. Ostatní díly ji nesahají ani po kotníky, včetně téhle novinky. Možná kdyby se přidal žánr a bralo se to jako komedie, tak by se to i dalo pochopit.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Viděl jsem to kdysi dávno, ale už si to vůbec nepamatoval a tak jsem si řekl, že je čas si tenhle vychvalovaný film připomenout. A jako nic moc, nechápu co je na tom kultovního, ... celkem nuda, ... prostě holt ukecanej Tarantino co si myslí, že vymyslel nejlepší hlášky snad v celym vesmíru, ale mě to teda nějak nebere. Podívat se na to dá, ale už si to nepustim.
Služka (2021) (seriál)
První dva díly se daly, ale pak už je to o ničem a čtvrtý díl uplná trapárna. Hlavní postava mi teda sympatická fakt není. S tímhle končím. Nic pro mě. Je to ale seriál spíš vyloženě pro ženský a těm se bude líbit. Pánům doporučuju se tomu vyhnout.
Duna (2021)
Nebylo to špatný, ale taky rozhodně nic zvláštního a znovu bych si to rozhodně nepustil. Nemastný, neslaný a co že je tam všechno supermegalomasnky obří ? To má jako stačit a posadit mě na prdel ? Jen proto, že je to prostě obří ? Já v tom teda žádný umění nevidim. To se můžu rovnou podívat na Godzillu, Konga nebo Pacific rim. Ale čekal jsem to protože Villeneuve, ... fakt ho nemusim a jen jsem si to potvrdil. I když vlastně na to že on tak dost dobrý :)
Skrytá tvář sportu - Království za koně (2021) (epizoda)
Příšerný, nechutný, zvrácený. Tresty za to samozřejmě jako vždy směšný. Hrůza se na to co lidi dokážou dívat :(