Recenze (150)
Transformers (2007)
Tak toto je pánové a dámy průšvih! Stane se v tom filmu někomu něco? Vždyť tam ani nikdo neumře... Vím vím je to značně pro děti ale já , když mi bylo 8 a hrál sem si s deceptikonama, bych šel radši na akční masakr než na přiteplený roboty co si to rozdávaj ve vířivce.... Transformers sou o něčem jinym (sice ne o masakrech ale přesto...) než o příběhu a lásce - a to o akci ,či robotech co se v mžiku změní na letadlo nebo tank a ne na tříkolku nebo playstation - škoda nevyužitého potenciálu
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Mám s tímhle filmem celkem problém... skutečně scénář asi nebyl z nejlepších.... herecké výkony ujdou ale často herci evidentně nemají co hrát , spousta hluchých míst , nic napínavého , a hlavně nepochopitelné zápletky... moc jsem toho nepobral , napodruhé to sice bylo lepší ale tak jako tak si myslím že vařili z vody a snažili se to co nejvíce vyplnit vatou a scénami kde se nic neděje....
Horákovi (2006) (seriál)
nemohu souhlasit s tím že někdo dá tomuto seriálu hodnocení odpad! asi to tak hodnotí pouze z principu že je to seriál a že je český a rodinný - připouštím že to neni nějaká echt kvalitka ale oproti Hraběnkám, Příkopům, Náměstíčku či návsi se alespoň při sledování tohodle nestydim za herce a dialogy... oddechovka, občas to sice kulhá (když se snaží hrát dětští herci) ale jinak to de
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
jééé to je tu zase chytráků co jim nejde pod nos že je to obyčejný a většina herců neherců se kouká do kamery a mají prkenný přednes... v hoří má panenko nebo v černym petrovi vám to nevadí ale tady jo... sice to zase taková řachanda neni ale hlášky maj potenciál...." Hele jestli nemůžeš mluvit tak aspoň krkni".... to mě rozebralo...
Nabít a zabít (2006)
celkem opruz - celej film sem měl pocit že už sem to viděl a ano akorát v jinym filmu, tohle je hrozná vykrádačka a děj taky nic moc ... nakonec sem ani nepochopil o co šlo...
Silent Hill (2006)
průměr, škoda toho protože měli tvůrci určitě na víc než na jakýstakýs horor - když začaly znít ty sirény tak mi upřímně naskočila husí kůže a jak se začalo stmívat tak sem si řikal že to bude bomba ... bohužel čím dál film spěl tím víc se to rozplizávalo a jakmile začalo to s obyvateli SH řítilo se to do béčka... ale na dvd pro rodinné "bání se" vhodné...
Piráti (2005)
na to že je to porno - výpravné, dokonce i příběh se mihnul... ovšem nasvícení nekterých scén je otřesné, pohledy přes plamen taky nic moc , ale jak říkám jedno z nejlepších péček (po Mask) co jsem kdy viděl, muselo to stát relativně dost peněz ,až sem se divil kolik je tam komparzu, převážně ale deformovaní námořníci a nějaká lůza - což při lezbických scénách fakt na pozadí být nemusí , kazí to celkový dojem :-)
Putování starými cestami (2005) (TV film)
náhodou výborný dokument! na čt je takových málo! když už tak jsou to filmy značně poznamenané pořady typu nedej se nebo přidej se.... filmy s cílkem by měly být vydány na dvd ...
Skleněná past (2005)
skutečně debilní film s hroznými herci... co se dá ale čekat od tak skvělého režiséra jakým je F.O.R... ty mravenci jsou na tom to nejlepší - už sem dlouho nic tak hezky zvládnutého neviděl (možná bych i já měl točit filmy)
Sladká Laura (2005) (seriál)
proč mě mučíte? chci se v klidu najíst matko! Klaus Witting, Carsten Meyer-Grohbrügge by zasloužili dostat rejčem přes ksicht aby se konečně uklidnili !