Recenze (552)
Temný obraz (2006)
Tenhle film má úžasnou atmosféru, originální zpracování, ale utahaný děj, který nezachrání ani zajímavá (ikdyž očekávaná) pointa.
Moonraker (1979)
Mám rád Bondovky, miluju Rogera Moorea, ale tohle šlo úplně mimo mě. Děj tak naivní a absolutně neuvěřitelný, přišlo mi to místy spíš jako parodie bondovek a ne jedna z nich.. Ale Bondgirl pěkná a Čelisti potěšily, to se musí nechat.
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Zpracování kouzelné, jako vždy u Burtona, ale není tu nic překvapivého, žádné snaha o inovátorství, jen kopírování a vykrádání předchozích děl. Poukazování na staré hororové klasiky by mi nevadilo, ale to že Burton už kopíruje sám sebe zamrzí.
96 hodin: Odplata (2012)
Otřesně stříhaná akce, jediná dobrá taxi akční scéna a hromada dialogů, které možná fungovaly v prvním díle, ale tady zní směšně a ohraně. Zklamání, a to velké.
Kazatel Kalašnikov (2011)
Nemám nic proti ukázce toho jak se může člově stát lepší a pomáhat a blabla.. Ale tohle je film. A film by měl mít nějaký pořádný závěr a gradaci před koncem. A tady to všechno skončilo v tom nejlepším. Škoda.
Věc: Počátek (2011)
Postavy jsem si nezapamatoval ani do konce filmu, neustále jsem srovnával s klasikou s Rusellem a musím uznat, že ikdyž je starší, byla děsivější a lepšejší. Zbytečný film.
Top Gear: Nejhorší auto všech dob (2012) (TV film)
Snad první Top Gear, kde jsem se občas nudil a měl chuť některé části přetočit. Ale i tak je to pořád dobrá zábava.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Pěkná pohádka, která si hodně půjčuje od jiných, a proto se nikdy nestane zažitou klasikou. Největší nadšení jsme měl z hereckého obsazení měsíčků a z Žilkové jako záporačky.
Bourneův odkaz (2012)
Poutavý úvod, dobré řešení absence Damona a zbytečně dlouhá stopáž. Největší zklamání však byl závěr. U předchozích Bourneů to byl akční nářez zakončený něčím epickým.. a tady akce super, gradace byla taky fajn a pak najednou absolutně ubohé zbavení se hlavního záporáka a konec? No tak to teda ne.
Resident Evil: Odveta (2012)
Víc nevyvážený film jsem snad ještě neviděl. Pomiňme fakt, že děj tu stojí totálně za hovno a že jde jen o snahu tvůrců vytřískat ze slavného jména co nejvíc chechtáků a pojďme rovnou na to, kvůli čemu to sledujeme - akci. Té je tu plný kotel, ale její kvalita se zvedá a klesá jak kozy Milly v tom jejím sexy latexovém oblečku. Jednou totiž dostanete pořádný akční nářez podpořený úžasnou hudbou, která celou dobu držela tempo filmu, a pak buch a jakoby si režisér něčeho fetl a všechno je přesně naopak. Všechno je zpomalené, nereálné, nemluvě o efektech, které vypadají jako dobrovolné loutkové divadlo retardovaných opiček. A tak se to střídá celou stopáž. Škoda. Ale i tak jsem nucen uznat, že je to slušné guilty pleasure pro dlouhý večer.