Recenze (471)
Causa Wardových (1991)
Ničím překvapující soudní drama. První polovina se navíc znatelně vleče a dobří herci to nezachrání.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Zpočátku první a druhé série to bylo na 4*... pak ovšem začal jít kvalita postupně dolů a během 4. série jsem to zaříznul. Místo případů se tam pořád řešilo jestli David sbalí Maddie nebo ne, hlášky prakticky vymizely a navíc tam přibyl superotravný Curtis Armstrong. Celkově tak 60% (3*) za to co jsem viděl.
Pád Bílého domu (2013)
Vypadá to jako více debilní verze první Smrtonosné pasti s ultimátní akcí v první půlhodině. Ale bavil jsem se skvěle. Pokud vypnete mozek a dáte tomu šanci, 70%
Chceš pěstí? (2013)
Ničím neoslňující průměr.
Měsíční svit - Pilot (1985) (epizoda)
Hláškující Willis nemá chybu :-)
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. díl se mi osobně vůbec nelíbil a dal bych mu max. 1*. 2. díl relativně oddychová záležitost za ... 3* 3. díl jsem neviděl 4. díl aneb i u nás lze natočit koukatelnou zábavu ... 3* 5. díl dobrý, ale posledních 5 minut bylo dost podivných ... 3* 6. díl z tématu se dalo vytežit více, bylo to takové nemastné neslané... 2* 7. díl 3* 8. díl absolutní kravina... 1*
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Akce slušná, hudba taky.. zbytek blbost... 40%
Přepadení 13. okrsku (2005)
3.5*. Dějové Bčko, se slušnou akcí a atmosférou.
Lov lososů v Jemenu (2011)
Tak 65%.. Není to špatné, relativně pomalu plynoucí, klasický Hallström
Neobyčejný život Timothyho Greena (2012)
Milý rodinný film...