Recenze (344)
Drakova kletba (1993)
Stojí za to vidět.
Přepadení 13. okrsku (1976)
Zajímavý akční film, u kterého se pozná typický rukopis režiséra Carpentera. Jde hlavně o dobré budování atmosféry, kamera a hudební motiv, který nemá chybu. Film je chvílemi trochu odlehčen nějakou tou hláškou. Ale přeci k dokonalosti mi tu něco chybělo.
Dlouhá míle (1989) (seriál)
Velmi povedený seriál z atletického prostředí, který má povedený příběh. Seriál mě hlavně zaujal hereckým obsazením (Čepek, Brzobohatý a taky je zde dobrý Skopal).
Tenkrát na Západě (1968)
Westerny nemam v oblibě, protože jsem se u nich pokaždé strašně nudil. Ale Tenkrát na západě je úplně jiná liga. Film mě přikoval k obrazovce hned úvodní scénou, skvělou atmosférou a perfektní hudbou. Herecky je film kvalitně obsazený a to hlavně Ch. Bronson jako harmonikář. Dějové to nemá taky chybu.
Opustit Las Vegas (1995)
N. Cage nemam moc rád, ale tady svou roli alkoholika zahrál výtečně. Zajímavý film, který stojí za shlédnutí.
Inferno (1999)
Infernu jsem se velmi dlouhou dobu vyhýbal díky velmi nízkému hodnocení zde na csfd. Film je to, ale celkem vydaření. Příběh je solidní a dobře mě upoutal a ani chvíli jsem se nenudil. Van Damme je zde cool a sekunduje mu dobře Trejo v roli indiána.
Šest výstřelů (2012)
Tento film s Van Dammem se moc teda nepovedl. Akční scény nejsou moc dobře udělané a souboje jsou divně natočené a sestříhané. Chvílemi na mě působili dosti zrychleně. Příběh filmu nebyl zas tak špatný.
MR 73 (2008)
Zajímavé a celkem drsné krimi, které je dobře herecky obsazené a zahrané. Hlavně D. Auteuil v hlavní roli.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Postradatelní jsou opět zpátky. Akce je celkově lepší, svižná, lépe natočena, přehledná a více přehnaná o proti jedničce. Postradatelní 2 rozšířili herecké obsazení a vzali další akční hrdiny 80 a 90 let a hlasí jednu skvělou hlášku za druhou. Nejvíce mě ovšem dostal do kolen skvělý příchod osamělého vlka Chucka Norrise, který nemá chybu a musí se vidět. Skvělý JCVD v roli záporáka. Škoda jen, že nedostal více prostoru a konečný zápas mohl být o něco lepší.
Volný pád (1993)
Naprosto dokonalý film a skvělý M. Douglas, který nervově zhrouceného člověka zahrál bravurně.