Recenze (344)
Specialisté (1985)
Velmi dobrý a pohodový snímek, který se mi hodně líbil a zaujal mě. Začátek filmu, tedy útěk před policií je takový divný, ale odehrává se v pěkné přírodě skalnatých hor. Příběh začne rychle nabírat a nabídne menší a zajímavé zvraty. Ústřední dvojce je povedená a dobře se doplňují. Povedené vyloupení kasína a dobrá honička vozů BMW.
Torque: Ohnivá kola (2004)
Nejhorší film, který kdy byl natočený!
Halloween 5 (1989)
Pátý halloween navazuje přesně tam kde končíl díl čtvrtý a jde ve stejných kolejí jako předchozí díl. Kvalita jde opět mírně dolu a patý díl mi přišel o něco horší než díl čtvrtý. Je to hlavně blbým příběhem a vložením nadpřirozených vlastností hlavní hrdinky, která je celkem protivná. Film přišel úplně o atmosféru prvních dvou dílů Halloweenu. Jediný co se mi na filmu líbilo byly úvodní titulky, které jsou dobře udělaný se skvělou hudbou a samozřejmě veterán Dr. Loomis. jinak film je hodně slabý a celkem i nudný.
Kouř (1990)
Celkem netypický humor, který mi vůbec nevadil a dobře jsem se bavil. Film utekla jak voda. Střídají se tam průměrná místa a pak velmi zábavná, třeba boží Arnoštek se svojí diskotékou. To nemělo chybu.
Místo činu - Dvojí hra (1985) (epizoda)
Opět dobrý díl se zajímavým dějem, který nás zavede do jedné sekty.
Nezvěstní v boji (1984)
Tak tohle určitě patří mezi ty lepší filmy s Chuckem. Film má celkem svižné tempo a akční scény nejsou špatný a Chuck se stim moc nesere.
Místo činu - Výměna (1986) (epizoda)
Suprovej díl, který má dobrý tempo od začátku až do konce.
Tyson (2008)
Dokumentární film Tyson mapuje začátky a samotný konec boxerské kariéry, ale také život mimo provazy nejlepšího boxera všech dob Mike Tysona. Film stojí za to vidět.
Šílenec (1981)
Začátek byl celkem slušný, ale pak to zajelo do nudných kolejí a film se celkem táhne.
Tragéd Fantozzi (1976)
Chvílema vtipné a zábavné, ale občas nuda.