Recenze (15)
K smíchu (2018) (seriál)
Od prvního do posledního dílu naprostá katastrofa. Hodnocení ostatních vážně nechápu.....
Jack a Jill (2011)
S tímto výtvorem by se mělo postupovat dle Al Pacinových posledních slov v tomto snímku. Kdo toto dokoukal do konce (a to respekt), tak ví, o čem mluvím. Jedna hvězda za pár známých obličejů.
Sousedská hlídka (2012)
Tak tohle byl fakt přehmat jako když chcete parťáka do čtyřhry a místo Andyho Murrayho si vezmete Billa. Ač místní hodnocení značí jasný průměr v podobě 52%, podle mě by nebyl průměrný ani ve skupině super sraček s promrhaným potenciálem, neb i tam by byl v kategorii totálních odpadů. Dávám jednu hvězdu za herecké obsazení a místy dobře vybranou hudbou, jinak to bylo zklamání jako když jdete na točenou zmrzlinu, čekáte pistácii nebo šmoulovou a ona je tam jen vanilka a čokoláda. Příště budu radši 102 minut trávit v řadě u pokladny v Lidlu.
Párty na klíč (2009) (seriál)
Jde o seriálovou jednohubku, která se dá sfouknout skutečně za jediný den, ale zanechá příjemný pocit. Pestré postavy, pohodoví herci, výborné vedlejší role. Vytknout by se dala snad jen zbytečná postava - Lydie (Megan Mullally).
Lars a jeho vážná známost (2007)
No, každý si představí pod pojmem "komedie" asi něco jiného.....
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Viděl jsem spousty průměrných amerických komedií s průhlednou zápletkou, srdcervoucím morálním romantickým dojákem, ale Klik bych do tohoto pytle neházel. Nevím proč, ale tenhle film mě vždycky dostane. Je to asi můj nejoblíbenější film, ale uznávám, že to prostě není, co se kvality týče, TOP film. Přesto ho miluju! :-)
Kamarád taky rád (2011)
Tenhle film je červený? Lidi, zbláznili jste se? Podprůměrná romantická kejda, strašně předvídatelná a zbytečně dlouhá. Justina Timberlakea žeru, ale tohle byl fakt sranec.
Čas tulipánů (2010) (seriál)
Ačkoliv se mi telenovely obecně nezamlouvají, snažím se na nich najít alespoň něco pozitivního. Tato telenovela je ale tak strašně ubohá, že ani hodnocení "odpad!" nedokáže vystihnout, jak strašná snůška nesmyslů a nekvalit to je.
Fotbal za mřížemi (2001)
První film, ve kterém Vinnie Jones skutečně působí jako fešák a nejen jako bouchač a tvrďák. Ačkoliv jsem fanouškem kopané, stejně mě bavil i americký remake s Adamem Sandlerem. Příjemný film. Doporučuji shlédnout oba :-).
Zábavný park (2009)
Jedna hvězda za pohotové přelití obsahu dvou sklenic whiskey do jedné z nich v podání Ryana Reynoldse. Tento snímek je zábavný asi jako obsah svačinového pytlíku. Zabitých 102 minut. Absolutně.