Recenze (41)
Náš den přijde (2010)
Docela působivé a skvěle zahrané.Tři je málo,pět je moc.
Prometheus (2012)
Dvě hodiny neskutečné nudy .
22 výstřelů (2010)
...a jestli nezemřeli tak tam šťastně žijí dodnes.A koho to dojímá?
Ekstradycja (1995) (seriál)
Dost možná nejlepší krimi seriál zcelé východní Evropy.
Most osudu (2004)
Celé to je tak nějak mimo,což nezachrání ani de Niro.
Skřivánčí dvůr (2007)
Tihle bráchové už mají svůj vrchol za sebou hodně dávno!
Ospalá díra (1999)
Nemám rád Tima Burtona !
Crazy Heart (2009)
Příjemné country. Jeff Bridgges vynikající,ostatní hrají taky docela dobře.Ovšem tahle story ?!
Užívej si, co to jde (2009)
Herecky skvělé,to ostatní je zklamání.
Slepota (2008)
lituji,ale nepřesvědčivé .