Recenze (287)
Hon (2012)
Jakoby na konci filmu všicni promlouvali k hlavnímu hrdinovi a říkali "nikdy nezapomeneme" . Ani já nezapomenu!
Argo (2012)
Když sem se v 18 rozhodoval co dělat, filmařina pro mě byla jasná volba! Režisér Ben mě baví.
Podfukáři (2013)
Přesně jak všichni hlásají, tak i já mám velké problémy s koncovou částí filmu... škoda, jinak je to bavící.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Pozitivní je, že sem se musel smát, při drtivé většině scén/dialogů, méně pozitivní je ovšem fakt, že to autor myslel vážně a né jako vtip. Závěr jasný: stále nedokážu ocenit kvality filmů s podobnou tématikou.
Sněžní pavouci (2007) (TV film)
Už jen název nahání hrůzu co se pod tím opravdu skrývá. Je jasné, že ocenění za vizuální efekty uteklo autorům o chlup nejmenšího pavouka, stejně tak jako oskar za hlavní roli. Musel jsem se smát už u upoutávek a když se sputilo to samotné "peklo", dostala bránice tvrdý zásah!
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Místy jsem pochyboval jestli ještě pořád koukám na Sherlocka. Některé scény ve mě totiž budili de-javu efekt. Guy Ritchie možná koukal těsně před natáčením na Matrix, protože počet zpomalených "matrixovských" scén exponencionálně narůstal. Robert Downey Jr. zase možná zapoměl, že na sobě už nemá svůj červený oblek, který od posledního dílu Iron Mana značně zdokonalil... Sherlocka jsem ale vždy považoval spíše za poněkud nudnějšího britského detektiva. Naproti tomu i knižka prý ukazuje, že byl poměrně schopný a jeho život nebyl až tak fádní, jak jsem si vždy myslel, ale čeho je moc, toho je příliš. V jedničce jsem mu jeho rváčské vize a náturu dobrodruha věřil, zde je ovšem posunul až na absurdní úroveň, že i vyvolený Neo by se měl začít obávat jestli mu někdo nenarušuje matrix. Ale koukat se na to dalo a bavil jsem se :)
Super (2010)
Ujeté a bláznivé mám rád! Filmy s Ellen Page mám rád! Ale co **** *******, ****** ******bylo tohle?!
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
První díl byl slabší. Od druhého dílu jsem se ale na Čárlího opět naladil a bavil. Na starého Čárlího z Two And A Half Men to nemá, ale i tento seriál se s absencí tohoto herce výrazně změnil a mám li se rozhodnout, na který ze dvou zmíněných seriálů spočine mé oko, Anger Management to jest.
Avengers (2012)
Jo je to paráda a zároveň mě jedna věc zaráží. V případě Hulka a Thora se mi filmy oněch jedinců moc nelíbily a opětovná projekte je téměř utopií ( film o kapitánovi amrika jsem ze strachu vůbec nepouštěl). Ať je to prazvláštní sebevíc dohromady to funguje a dokonce se mi to moc líbí. Jediný Iron Man si z mého pohledu drží příčku, ale ostatní u mě hodně stoupli, proto díky Avengers! Byla to parádní jízda.
Lovec trolů (2010)
TROOOOOOOOL!! Ze začátku jsem to bral s velkou nadsázkou a místy sem se dost smál, každopádně atmosféra houstne, trolů přibývá a "voalá" sleduji pozorně každou další vteřinu a netrpělivě vyčkávám co se bude dít dál. Pravda, hlavní aktéři se občas chovají "jinak než bych očekával" ale už mám konečně jasno! Až vyrostu chci být Trolljegeren.