Recenze (97)
Tom a Jerry - Doktor Jekyll a pan Myš (1947) (epizoda)
Tak tenhle díl Toma a Jerryho naprosto nemá konkurenci. Díly vytvořené ještě původním tvůrčím týmem ve 40. a 50. letech 20. stol. patří do zlatého fondu animovaného filmu. Ty dnešní kreslené krávoviny jim nesahají ani po kotníky.
Hranice života (2005)
Geniální dílo. Podobný film jako Enter the Void. Ale tohle je ještě o něco lepší.
Incident (1967)
Svým způsobem nadčasový snímek o tom, jak lidé ve vypjatých situacích reagují, nebo spíše nereagují. Sonda do lidského chování. Silné, velmi silné.
Partička (2011) (pořad)
Uživatel SeBig by se měl naučit psát. Je ostuda, že tu přispívají lidi, co ani neví, kde příjde jaké i/y. Jinak k pořadu, taky jsem se výborně bavil a nemám tomu co vytknout. Narozdíl od pánů rádoby kritiků.
Neúplatní (1987)
Zboňuju vyslýchací metody Seana Conneryho. Vynikající. "Říká se, že zruší prohibici. Co uděláte pak? -- Asi se napiju."
O starém psu Bodříkovi (1969)
Krásná animace s neméně krásnou hudbou.
3 sezóny v pekle (2009)
Hmm tak tenhle film mě dostal. Jsem trochu rozpačitý z toho jak se dnešní tvůrči stále vracejí pro motivy a náměty do minulosti. Měl jsem za to, že tato témata jsou již vyčerpána. Ale tento film mě vyvádí z omylu, protože měl být natočen a je dobře, že se tak stalo. Dokonalá atmosféra 40. let minulého století, kterou si budete užívat v každém momentu, dokonalí neokoukaní herci, a naprosto skvělý Kryštof Hádek, kterému role sedla naprosto přesně. Ve vedlejší roli potěšil Jan Kraus, nad jehož hereckým uměním by se dalo polemizovat, zde však také zapadl velmi dobře. Po dlouhé době vynikající český film, a jak vidím, tak ne zrovna takový, co by padl do noty většině diváků. Ale to je možná dobře. Ne každý film je pro každého. "Je třeba se bouřit, nesmířit se, ani s bohem, ani s peklem. Jít si svojí cestou."
Můj soused Totoro (1988)
Miyazaki mě snad nikdy nepřestane překvapovat svou naprosto geniální fantazií. To jak mě dokáže při každém filmu dokonale vtáhnout do svého světa, to jak mi vždy zvedne náladu, to je to, co si na jeho filmech cením nejvíce. A My Neighbor Totoro není výjimkou. Dokonalé.
Králova řeč (2010)
Tak trochu spíše Králova křeč ne?
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Jedna hvězda za to, že se tam párkrát mihnul Chris Barrie. Zbytek nestojí vůbec za nic.