Recenze (47)
Klub rváčů (1999)
Prostě sex!!!
Kronika (2012)
Super, až na ten pojebanej konec.
Kluk na kole (2011)
Parchant jeden..mlátila bych ho od rána do večera. Ale pak to na konci si nezasloužil teda.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
To je původ mého snu žít v Santa Monice ;)
Ve Spessartu opět straší! (2010) (TV film)
Je jeden z těch lepších německých filmů ;)
Šéfové na zabití (2011)
Boží boží boží! Teď na to koukám a už musim dát plnej počet, protože to fakt stojí za to. Jestli vám už někdy dělal nějakej idiot šéfa, tak tuhle komedii budete zbožňovat :-D
Jiná země (2011)
Na tenhle film jsem čekala od února a vyplatilo se. Strašně mě mrzí, že jsem to neviděla v kině, ale i tak mne to vůbec nezklamalo. Tohle člověka donutí přemýšlet. Poslední scéna mi vyrazila dech. Jeden z nejsilnějších příběhů vůbec.
Jeden den (2011)
Ježiši Kriste...to byla nádhera. Mezi nima to prostě fungovalo! Nejlepší love story (bez happy endu), kterou vůbec můžete vidět. Takhle jsem naposledy brečela (řvala) u 7 pounds. A krásnej plakát <3
Bakaláři - Slivovice (1983) (epizoda)
Špalek takový mladý ucho :-D A že to byl fešák!
Pláž (2000)
I was waiting for it to hit me. I still believe in paradise, but now at least i know it's not some place you can look for, cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life and if you find that moment it lasts forever. It lasts forever.