Recenze (464)
Robot-monstrum (1953)
nepopsatelné.
Temný případ (2014) (seriál)
1. díl: ****, 2. díl *****, 3. díl *****
Běžící muž (1987)
Přehláškované béčko, s klasicky šílenými hereckými výkony, včetně toporného Arnolda. K tomu osmdesátková muzika a maximálně kýčovitý závěr. Celé celkově až moc obskurní, přehnané, v podstatě až mírně debilní. Na druhou stranu jsem ani nic moc jiného nečekal. Prostě průměrná Arnoldovina :)
Sinister (2012)
Dost jsem se bál. Víc než u tolik opěvovaného Conjuringu a podobných záležitostí.
Don Jon (2013)
Čekal jsem víc zábavy a víc Scarlett. Aneb film o tom, kterak se Joseph Gordon-Levitt, proonanuje k prozření, že krása není vše. Nevtipné, utahané (desetkrát opakující se scény), dost umělé. 50%
Prince Avalanche (2013)
Dva silničáři se postupně prokecají celou tou hodinou a půl aniž by tím hnuli s "příběhem", celé to tak nějak příjemně plyne a až po závěrečných titulcích si uvědomíte, že byl film vlastně úplně o ničem. Stejně tak, jako že vám to vlastně nevadí. Já děkuji dramaturgii Bio Oka za neokoukaný film a fajnově strávený čas.
Plán útěku (2013)
Nebýt Arnolda se Slyem, šlo by o podprůměrnou žánrovku, maximálně na dvě hvězdy.
Top Gear speciál: Napříč Evropou (2013) (TV film)
Absolutně nic převratného ani nového se nekoná. Prostě klasický film, kterak Jeremy s Richardem jezdí v autech. Pořád je to ale celkem zábava. Pokud nejste fanouškem Top gearu tak hvězdu dolů.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Velmi milé překvapení a příjemný zážitek, který by byl ještě o mnoho příjemnější nebýt některých otravných lidí v kině. Ano, na tebe se koukám, upištěná ženská ze zadní řady kina Evald!
Zakázaná zóna (2010)
Dost jsem se nudil.