Recenze (464)
Lžeš, zemřeš (2012)
Další Saw se rozhodně nekoná. Děsná blbost.
Das iTeam - Die Jungs an der Maus (2007) (seriál)
Oh mein Gott. Ohavné!
Ajťáci: Přichází internet (2013) (TV film)
Srovnatelné s některými slabšími epizodami z posledních sérií. Tedy průměr, několik dobrých gagů, dále spíše nostalgie a jakž takž důstojné rozloučení s, podle mě, nejvtipnějším seriálem vůbec.
Jméno (2012)
Moc fajn minimalistická situační komedie, která po fenomenálním začátku malinko vadne. Přesto nenudí ani na vteřinu. 85%
Planina v ohni (2008)
Vleklé, zdlouhavé, dost čitelné a bohužel i celkem nudné. U mě zklamání a slabé tři ***.
Millerovi na tripu (2013)
Dobrých komedií je v poslední době jako šafránu a tohle mě dost bavilo.
V zajetí démonů (2013)
Možná jsem byl jenom unavený nebo to chce prostě vidět na plátně. Přestože jsem velký posera, tak mě nechal Conjuring naprosto chladným a největší mrazení v zádech jsem měl během úvodní znělky (nepřeháním). Asi celkově na tenhle typ filmů plný duchů a jiných paranormálních jevů nejsem a to tuplem když se tváří jako skutečný příběh. Kdyby se zůstalo u vrzání podlahy, zabouchnutých dveří, chladu, smradu a halucinací třech dcer, prostě jevů co se dají jakž takž vysvětli, asi bych byl spokojený a tak nějak ochotný přijmout, že může být příběh inspirovaný skutečností.. Když začali ale lítat vzduchem první lidi přivázaní na židli musel jsem se chytat za hlavu a film ztratil poslední špetku uvěřitelnosti. Je mi líto pane Wan, Saw miluju ale tohle prostě nebylo pro mě. Těším se příště.
Očista (2013)
HORSESHIT! Bože, už dlouho jsem se u filmu takhle netrápil. Ani mě tolik nerozčiloval samotný scénář. Krom toho, že by lidi měli asi větší touhu beztrestně krást a rabovat než zabíjet nevinné lidi a děti (nemluvě o tom, že by byla sakra smůla mít pošahaný maniaky, co vám chtějí postřílet rodinu, jak za sousedy, tak za přítele vaší dcery), mi to nepřišlo úplně hloupé. Vlastně by se s trochou snahy, invence a umu, dal z nápadu vytřiskat slušný film. Co mi vadilo byla ta šílená teatrálnost, iracionální chování všech postav, všechny ty masky, šílené přehrávání a celkově herectví jak z ochotnického divadla v Horní dolní. Žádná atmosféra, napětí, nic. Prostě hrůza děs a bída. 20% a ta jedna hvězda jen protože, vím, že vždycky může být hůř. Vždycky tu bude nějaký pan troška se svými Kameňáky, Babovřesky a podobnými zvratkami.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Dvě hvězdy za odvahu natočit něco s tak šíleným scénářem. Jinak mi to přišlo ve všech směrech naprosto dementní.
Zločinec (2008)
Naprosto uvěřitelné a zároveň strašné. Nikdy nechci do vězení :)