Recenze (224)
Sledge (1970)
Čekal jsem neznámou pecku a dostal ji jen na půl. Celkem to šlape ale po získání zlata je to nesmyslná nuda.
Jdi, řekni Spartským (1978)
Těžko hodnotit, starej Burt občas zaperlí ale z moralistickejch žvástů bolej uši a proto si mě nejvíc získal šikmookej Cowboy a jeho mačeta.
Spalovač mrtvol (1968)
Všecky vás spasím !
Hrůza v lese (2011)
tyvole to je sračka že sem z toho dostal sračku
Ani stín podezření (1943)
Neskutečně mě sraly všechny ženský postavy že jsem měl chuť vlézt do filmu, všechny je pozabíjet (tu malou brejlatou chytrolínku bych si obzvlášť vychutnal) a pak se jit vožrat se strýčkem Charliem.
Líbej mě až k smrti (1955)
Va-va-vum bude bum !
Vůně cibule (1975)
Jako malej šprot jsem to žral ale teď je to pro můj vychlastanej mozek už tak trochu kokotina, Franca Nera mám radši v Corbucciho brutálnějších chuťovkách.
Banda: Pomsta Jessieho Leea (1993)
Já se docela bavil, negři to uměj rozjet (kdo tady zhasnul?:D).
Barbaři Terryho Jonese (2006) (seriál)
Tohle je hodně zajímavý a asi dost pravdivý jak to vlastně bylo a ne jak si to napsal Caesar, navíc držka Terryho Jonese je pořád zábavná aji kdyby mluvil o pampeliškách. ROMANI ITE DOMUM!
Bláznivá olympiáda (2005)
Retardi jsou fajn ale chtělo by to přitvrdit černým humorem aby to bylo aspon na pár žalob.