Recenze (224)
Jeremiah Johnson (1972)
Jen škoda že to nenatočil Peckinpah s Clintem, to by bylo hned větší maso s příchutí indiánských jater.
Brutal Relax (2010)
Taky bych potřeboval takto relaxovat .))
Let z Ašije (1964)
Celkem nuda, samotnej záchranej let netrvá snad ani 30 minut a zbytek jsou srance o tom kde hlavní hrdinové šukali před dvaceti lety.
Zoománie (2010) (pořad)
Co je to kurva do pÝče za sračku ?! Asi si taky založím dementní pořad kde budu na protest všechnu tu zvěř za živa požírat. HAF !
Žoldnéř (1968)
Já ten kulomet Corbuccimu prostě žeru.
Království divočiny: Metaříci žlutí (2008) (TV film)
Zajímavý lurvy, chtěl bych je okoštovat ale po tom závěrečným masakru jich asi moc nezbylo .))
O princezně, která ráčkovala (1986) (TV film)
Štír (1973)
Druhej film po Gepardovi kde si Alain Delon zahrál se svým velkým vzorem Burtem Lancasterem kterej mu opět dává na frak.
Postal (2007)
JIHAD !
Volání na ďábla (1976)
Náhodou dobrá prdel, neustále nachcanej Lee Marvin a jeho nemluvnej nosič chlastu Mohamed (Ian Holm) neměli chybu. Občas to bylo trochu zdlouhavý že by se to dalo o pár minut osekat ale uspokojivej počet mrtvých negrů to dorovnává a srandovní je i rozkydlá hnida Fleischer . Nejlepší momenty: bitka Marvin vs Moore, Marvin za kulometem nebo střeleckej výcvik negrů.