Recenze (224)
Bravados (1958)
Kdyby ze začátku zapálili ten kostel tak by to byla hned o dva stupně větší prdel.
Útěk k legiím (2005) (pořad)
Taky bych to chtěl zažít, fyzicky si myslím že bych to zvládl ale asi bych chcipl vedrem(který nesnáším) nebo dřív někoho sejmul šutrem za přehnanou buzeraci.
Mustangové (1961)
Marilyn je uječená píča která by za ty kecy potřebovala dostat pořádně přes držku. Nejlepší asi Eli Wallach kterýho jsem málem ani nepoznal.
Mezi dvěma kapradinami (2008) (pořad)
Do pýči ! nemůžu se přestat tlemit ! :D a kdo tento humor nechápe tak je kus pyči na tyči.
Ranč Deluxe (1975)
Dobrá pohodovka s hudbou od Jimmy Buffetta kterej se ve filmu i sám objeví (s ním i Warren Oates na harmoniku!) . A stejně nás všechny dostane pick-upová smrt :D
Řím (2005) (seriál)
Na můj vkus zbytečně moc dramatických keců a málo krvavých bitek.
Coffy (1973)
Tak tohle je negro kult jak svině ! Brokárna, kozy, kozy, kozy, Sid Haig, mrvý negři a zase kozy ! Dávám milion hvězd !
Neskutečné historky (1976) (seriál)
Palin si to dává dobře ale ostatní herci mě spíš nudili.
Le colt cantarono la morte e fu... tempo di massacro (1966)
ale jó, nakonec spokojenost se závěrečným počtem mrtvol.
Voják štěstěny (1976)
Zase se tu našli nějací šulibrci co melou že chybí Terence. To vám nestačí Caputo?.)