Recenze (224)
Maratón (1968)
Po delší době sem se podíval na něco českýho a spokojenost. Přihodil bych i komedii protože u Menšíkova putování s Rusákama sem se dost natlemil a Hanzlík s Brejchovou taky špica. Nad ideologickýma sračkama nemá cenu přemýšlet, film je dobrej a to stačí.
John 5: The Devil Knows My Name (2008)
Podle mě nejlepší kytarista na světě.
Dostavník (1986) (TV film)
Předchozí dva filmy jsem neviděl ale toto mě celkem bavilo (až na jalovou přestřelku s Apačama). Zajímavý sledovat Cashe ve filmu a hned si du pustit Walk the line.
Drive (2011)
No nevím, nemohl jsem si to plně užít protože mě málem mrdlo z šílenýho vedra v sále. Tak asi nejlepší scéna co si vzpomenu je když to vodsrala hirnlego :D
Battle Royale II: Requiem (2003)
Do půlky mě to hodně bavilo ale jak došlo na dementní kecy tak sem o to uplně ztratil zájem a raději se v poklidu vožíral vínem. Možná protiamerický (což je dobře) ale za kule mě to nevzalo a na první díl to prostě nemá.
700 mil v sedle (1975)
Moc mě to nebavilo, jen jsem tak blbě čuměl na koho je zrovna záběr. Plno otravných postav v čele s koňomrdem Hackmanem a buzíčkem Vincentem. Teda koňomrd je spíš režisér kterej stím otravoval už v jeho předchozím westernu ale tam to tolik nevadilo pač to vedlo k dobré akci. 3 hvězdy vlastně jen za Jamese Coburna a starýho Bena Johnsona který mám rád.
Skeleton Man (2004) (TV film)
Zelený barety žeru k snídani! Jedna hvězda za trochu srandy pod vlivem chlastu a hulení jinak velkej sranec.
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
Čím dál větší mazec, hned tasím péro na čtvrtou sérku.
Říše hraček (2007)
Šílená močka kterou jsem byl nucen sledovat v nemocniční čekárně a než mě ty kundy ošetřili tak už byl skoro konec. Nechápu jak se k tomu mohl Hoffman snížit, pan Magor tyvole.
Sedm mužů na zabití (1956)
No asi tak za 3 a půl ale bez Lee Marvina by to bylo poloviční.