Recenze (261)
Amundsen (2019)
Mám rád zimu, mráz, dobrodruhy, objevitele.... Kamera byla dobrá i scény a efekty... Děj jsem předpokládal jelikož o Amundsenovi něco vím, jediné co mi trošku vadilo bylo vyprávění příběhu s pohledu jeho bratra....
Anděl na horách (1955)
Skvělý Marvan a vtip. Nějaké poselství nebo politiku v tom nehledám
Anděl Páně (2005)
Přesně tak za posledních 20 let nejlepší česká pohádka kterou si pustím mile rád znovu. Fantastický Trojan
Anděl Páně 2 (2016)
Anděl páně 2 zvedá opět prapor českých pohádek. Opět se jako jediná pohádka poslední doby může pyšnit kvalitním dějem, skvělými herci a vtipem. Skvělý Trojan a Dvořák přesně zapadají do filmu. Možná je to i tím, že znám náboženství takže všechny vtipy chápu mi to přijde jako poslední skvělá pohádka z české dílny
Atomový žralok (2016)
Jedna z největších hovadin, co jsem kdy viděl.. Po 10 minutách vypnuto
Avengers (2012)
Doporučuju určitě shlédnout. A ten kdo má rád akční hrdiny nebude zklamaný
Avengers: Infinity War (2018)
Pecka vole. MARVEL JAKO VŽDY. A Thanks vcelku sympaťák
Babovřesky (2013)
Už mě tenhle bordel začíná srát! Pomalu 3 měsíc v kině pátek sobota v 8 večer t v nejvetších sálech GA. Tudíž nejlepší časy. Ostatní filmy jsou kvůli téhle sračce v malých sálech nebo v blbou dobu. At už Troška raději nic netočí..
Babovřesky 3 (2015)
Lidi kteří jdou na tohle do kina a zaplatí za to tak by jim měl být u vstupu rozpůlen občanskýý průkaz
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Sakra z toho příběhu šlo vyždímat daleko víc... Naštěstí Tom Cruise tomu dává náboj a zachraňuje čtvrtou hvězdu