Recenze (8 223)
Supernova (2005) (TV film)
1 část - Začátek má tempo, pak následuje hodina keců v pentagonu blabla nuda a na konci je to celkem hustý. 2 část - to už je trošku svižnější, ale furt se našel čas na debilní kecy v pentagonu nebo kde to je nevim, každopadně to sralo jinak to mohl být jen debilní katastrofický "akčnák".
Vrána 4: Pekelný kněz (2005)
Dobře, čekal jsem to horší.
Torus (2003) (TV film)
Ztratil jsem niť, už nevim co sem chtěl napsat.. něco s akční píčovinou tuším, ale líp. To mě sere.
Zničující střet (2012)
Napínavej botox v letadle. Jedna za růžovou žárovku. Ta modrá v kokpitu se mi moc nelíbila..zbytek mě nezajímal.
Sám doma 5: Vánoční loupež (2012) (TV film)
Tohle točil nějakej zanedbanej pryscyl. Zlatej Alex ze Sám Doma tři.
Černá díra (2001)
Trefný název.
Zatmění Země (2009) (TV film)
Bezvýznamná hnojovina.
Ostřelovač: Nebezpečná mise (2022)
Přišlo mi to jak špatně střihlej trailer na bohnice.
Žraločí invaze (2014)
Kokotina o žralocích ve sněhu. To je teda úlet.
Black Swarm (2007) (TV film)
Totální výplesk připomínajíc reklamu na lučinu.