Poslední recenze (2 451)
Hlasy mrtvých (2023)
[77%] Viděno v kině. Za mě velmi vydařený a napínavý horor. Nechci ho nadhodnocovat, ale po delší době, jsem viděl něco, co mě na velkém plátně zaujalo. Asi tak ta 1/3 děje filmu mi přišla stejná, neoriginální, ale poté se vše rozjelo a hlavní hrdinka filmu mi přišla víc než zajímavá, a i ostatní prvky snímku mi přišly super, napnutý jsem byl až do konce, kdy to mělo zajímavou pointu a rozuzlení. Drsné to bylo tak akorát, stejně tak jako stopáž filmu. Nevím, co bych k tomu měl víc dodávat.
Jeden den (2024) (seriál)
[67%] Rozhodně mě tahle romantická rádoby dramatická záležitost zaujala. Ústřední herecké duo je sympatické a krásně to ta dvojice zahrála. Jenže problémem je počet epizod. Někdy je to táhlejší, někdy je to nudnější a někdy zase docela emocionální a krásné. Poslední díl je smutný, jenže je takový trochu odfláknutý. Každopádně nějakou myšlenku to má, během pár dnů jsem si to vše v klidu shlédnul a zklamaný nejsem. Mohlo to být lepší, ale zase jsem aspoň nedostal žádnou blbost.
The Beekeeper (2024)
[49%] Asi už stárnu, kdysi bych to hodnotil asi lépe, ale co s tím nadělám, když mě zde krom Stathama a jeho bojů vůbec nic nebavilo ... Ani bych neřekl, že je tento film dějovým středobodem o Stathamovi ... Máme tu plno nesympatických postav, včetně nulového děje. Ani ten Irons mi zde neseděl. Opravdu to jen trochu zachraňuje celkem solidní akce ze strany Jasona (dobré bitky, přestřelky atd, i když neměly moc velký náboj). Třeba takový Mechanic 2 mě bavil mnohem víc. Dal bych tomuhle béčku i o hvězdu navíc, ale nemohu. Jason to celé zachránit nemohl ... No, snad příště!
Poslední deníček (54)
Pokračování 21.série KOBRY 11 na jaře tohoto roku 2017 na RTL!
Povedený poster na nové epizody k druhé polovině 21.série! Už se neskutečně těším! :) Má být 7 premiérových dílů.