Oblíbené seriály (5)
Přátelé (1994)
M*A*S*H (1972)
Četnické humoresky (2001)
Inhyeonwanghooui namja (2012)
Toto drama si mě zamilovalo a to hlavně díky hlavním hercům. Není divu, že jsou spolu i ve skutečnosti..jiskří to mezi nimi a celkově bych jim uvěřila i nemožné. Ze začátku mě historická část moc nebrala, ale postupně jsem pochopila, že bez toho, by to rozhodně nešlo a hlavně díky tomu je ten seriál jiný. Příběh je netradiční a moc dobrý, taky bych se přidala k hodnocení, že je lepší než Rooftop Prince. Pokud chcete netradiční story s parádními herci, tak hurá do toho.