Recenze (107)
Hotel Transylvánie (2012)
Okrem animacie a peknej grafiky, nič! Je to prázdne jak sakel...
Dům (2011)
Že československý film , natacany na slovensku a všetci rozpravaju po český....
Sinister (2012)
Film kde clovek je v kuse v napati... Ale prázdný ako vana!
Méďa (2012)
Ja som velmi prekvapeny z hodnotenia... Keby nebol ten skvely nápad s medvedom, tak by som to oznacil ako odpad! Americky odvar plný primitivnych tupich vulgarnych vtipov.... Je to hanba že taketo tupe prázdno má také hodnotenie a publikum... :-(
Mezi vlky (2011)
No film ma veľmi sklamal! prvých 40 minút je to zaujímavé a doslova dobrodružné. Ale keď "plyšový vĺčik" pozerá na bandu stroskotancov a potom ich dohryze je veľmi smiešne... Totiž, čakal som, že keď tam hrá taký špičkový herec ako LIAM NEESON, tak film nemá kto a čo pokaziť... ale opak je pravdou... :-(
Turínský kůň (2011)
Úprimne... od začiatku tento film na mňa veľmi zapôsobil, ale nevedel som že celý film sa bude neustále opakovať a bude o obliekaní, jedení zemiakov, pití pálenky, pozerania cez okno, chodení po vodu... hudba bola skvelá, najlepší herec bol kôň... pozeral som ho na 3 krát lebo vždy som zaspal... keď si niekto tento film zapne od 1:30 min. nič nepokazí...:-)
Insidious (2010)
Prvych 20 - 30 min. je clovek naozaj v napati... po 30 minutach to ide dole vodou a ku koncu ma chut sa smiat a robit si srandu... Mas co robit aby si to dopozeral!!
Johnny English se vrací (2011)
No úprimne... Keby presne v tomto istom filme hral niekto iný ako Rowan Atkinson, ale napríklad... hmmm.... Maroš Klamár :-), tak vo svete a v kinách a na CSFD skončí tento film asi s max. 5- 10%
Kocour v botách (2011)
Veľmi na silu natočený film... a ten "kopec" srandy... Keď že už SHREK takmer skončil, tak američania ťažia z 3D kocúrika... Dúfam že v blízkej dobe nenatočia 3D FIONU ako Alicu z krajiny zazrakov... :-)
Ahoj, mami! (1970)
No, naozaj nič moc... Veľmi slabý dej, príbeh... Keby tam nehral Robert De Niro asi by som to ani nedopozeral do konca...