Recenze (41)
Zmizení (2013)
Velmi povedený film, který mě vážně nadchnul. Atmosféra tohoto díla mi vtekla do pokoje a vcucla do příběhu. Ale přesto jedna hvězda dolů za, podle mého názoru, zbytečnou stopáž. Asi po hodině jsem měl pocit, jako by na chvíli film ztratil dech.
Babovřesky (2013)
PROČ?! Proč v tomto Troškově počinu musí být tak nízký "humor", který už ani za humor nepovažuji. (Farář dostane sprostý jméno, to bude srandá..) Skoro to beru jako urážku diváka. Díky, ale už nikdy. Ne, ne, neee!
Surfařka (2011)
Film celkem příjemně překvapil..
Zběsilý útěk (2006)
Film, ktrej to na vás hrne ve velkým stylu. **** a půl
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Shlédnuto po přečtení knížky, takže tím u mě tolik nebodoval. Jednoduše knížka lepší.
Pan Nikdo (2009)
Vážně přemýšlím, jak může někdo napsat takovýto scénář. Tolik nesouvisejících drobností, které nakonec utvoří cely film. Několikrát během filmu jsem mel "deja-vu" nebo ne?
Cesta do lesa (2012)
Z počátku mi to snad i vadilo, nemohl jsem se nějak chytit, ale nakonec pro mě příjemná oddychovka.
Post Coitum (2004)
Tak si nejsem moc jistej.. Mno takový zvláštní kousek, ale nic moc.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Není mnoho filmů u kterých můžu za sebe napsat, že trvání přes dvě hodiny mi nevadí, dokonce naopak. Vesměs totiž "dlouhé" filmy nemám v oblibě, ale některá filmová díla to jednoduše potřebují. Úžasně vyprávěný příběh, který po sobě zanechá hlubokou stopu.
Bastardi 3 (2012)
Opět tak amatérsky natočený film. Špatná kamera, stejně tak střih, herecké výkony..no, herecké? Možná hudba nebyla tak podprůměrná, ale ve scénách, kdy byla použita na místo jiné zvukové stopy, mi taky stejně vadila. Děj rozpliznutej, plno zbytečných záběrů.. 6% a to za pár zahraných rolí.