Recenze (41)
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Od filmu jsem příliš nečekal, jen jsem se chtěl nechat pobavit. Úkol splněn! Ústřední dvojka funguje a Magnusek - snad poprvé mě ten člověk bavil, sakra bavil.
Vlastníci (2019)
Pokud žijete v bytovém domě, najdete v postavách většinu sousedů.
Teroristka (2019)
Některé situace jsou až příliš absurdní, ale musím říct, že jsem se bavil. A herecké obsazení Janžurová, Hofmann, Liška.. bez výhrad.
Strážmistr Topinka (2019) (seriál)
Taková příjemná blbost na pokračování.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Film by ode mě dostal i krásný ****, ale ten konec mi nějak zkazil film.
12 kol: Reloaded (2013)
Nebral bych to za špatný film, ale podle mého gusta je špatně natočen.
Mravnost nade vše (1937)
Můj nejoblíbenější "film pro pamětníky"
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Velice fajnové..
Území bílých králů (1991) (seriál)
Já ten seriál hltal a Leontýnkou miloval 😀
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Po prvním díle jsem moc nadšený nebyl, spíše zklamaný. Ale s přibývajícími díly se seriál posunul lepším směrem.