Recenze (24)
Aplikácie (2015) (pořad)
Ako vysielanie pre najmenších.
Autosalón (2011) (pořad)
Paity ma pravdu, chýba tomu svižnosť, vtip, celkovo profesionalita. STV zaspalo dobu, dnes sa relácie robia inak.
Blázinec (1988)
Majky? ... Jo... Máš ješte tu mapu? Jo... Nestrať ji, třeba to bude důkaz, který mně zachrání, až budu obžalovánz vraždy... Koho chceš zabít Krougře?... Toho hajzla, co nakřeslil tu mapu.
Bubliňák (2001)
Bavil som sa dobre, to že je to nereálne mi vôbec neprekážalo. Choré náboženstvo zo strany matky, ešte horšie sektárstvo, láska, podivná tlupa "zrúd" ..... Stále sa niečo dialo, rýchlo to ubehlo - ideálna jednohubka.
Čistá duša (2020) (TV film)
Hodnota obsahu z pohľadu nápomocnosti menšia ako krátke video napr. Lajpríka na youtube.
DW - European Journal (2012) (pořad)
Kedykoľvek to zapnem, riešia tam migrantov, gender a podobné záležitosti, ktoré sú dnes v kurze. Občas niečo o ekológii. Všetko z jedného "toho správneho" pohľadu.
D2: Vlakem až na konec světa (2020)
Nie vždy sa podarí, že mi film vyčarí spontánny úsmev na tvári. V tomto sa to podarilo pri kúpe vodky o 11-ej ráno a následnej scéne popíjania k pečivu. Taký momentík slobody.
Expendables: Postradatelní (2010)
Na film som sa pomerne tešil - veľa hrdinov z mojej "akčnej vhs" mladosti, no výsledok ma o to viac sklamal. Jednoducho ma to nebavilo, prišlo mi to celé akési silené, napriek tomu, že herci sa snažili pôsobiť uvoľneným dojmom, nepôsobili tak. Nereálnosť bojov netreba opisovať, pár hodnotiacim sa to už podarilo vyjadriť celkom presne. Lepšiu službu by mi spravilo video so zostrihanými ukážkami starších filmov zúčastnených hercov, ako tento výtvor. Stotožňujem sa napríklad komentárom od KIDDO.
Hezké sny (2007)
Ak by to šlo o vedomých snoch trocha viac do hĺbky, mohlo to byť oveľa zaujímavejšie. Na tému odporúčam Waking Life http://www.csfd.cz/film/13227-snim-ci-bdim/
Imperium (2016)
Nejaké to bolo nie celkom uveriteľné.