Poslední recenze (24)
Jízda s Madeleine (2022)
Niečo krásne no, čo viac napísať. Konverzačka na úrovni.
Pojídač hadů 3: Jeho zákon (1992)
Ako oddychovka sa dá celkom.
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Je to fajn, len sa mi zdá že dnešné metódy sú obdobné.