Recenze (74)
Jádro (2003)
Čekal jsem solidní popcornovou řachandu a dostal nemastnou, nezábavnou a rozvleklou blbinu béčkového typu, jejíž jedinou polehčující okolností je Hilary Swank a dezorientovaný londýnský holub. To nestačí ani na průměr.
Cable Guy (1996)
Velmi neonvyklý, ale o to zajímavější Carrey v poněkud nedoceněném filmu brousícím na hranici a občas snad přepadávajícím za ni. Netuctové, divné a osvěžující.
Božský Bruce (2003)
Docela zábavné, ale také ne víc než průměrné. Dvě hvězdičky pro Jima.
Princezna Mononoke (1997)
Krásný, hluboký, temný, dechberoucí, podmanivý, ... Tak bych mohl pokracovat dlouho a stale by to byla pravda. Pribeh o dobru a zlu v docela jine, nez nasi schematicke zapadni podobe, o krase a mytu, ktery nez aby jen bavil, nas nuti k zamysleni. Nebyt trochu hollywoodskeho zaveru, bylo by to za sest.
Lolita (1997)
Neni to spatne, ale knizka je trochu o necem jinem a je o dost lepsi, takze ne vic nez prumer.
Gosford Park (2001)
Straslive nudne a nezajimave. Jeden z nejprecenovanejsich filmu poslednich let, na nemz zaujmou snad jen solidni herecke vykony a fakt, ze se v zaplave figurek neztratite.
Jeepers Creepers (2001)
Skvely zacatek, velmi slaba druha pulka a v kontrastu s ni prijemne osklivy posledni zaber.
Banditi (2001)
Velike zklamani. Cekal jsem krimikomedii a dostal nudnou a hloupou slataninu, pri niz jsem se zasmal ne vic nez trikrat. Willise mam rad, ale tady nehraje nic moc, Thorton je slusnej, Blanchett je naprosto nevyrazna. Nedoporucuji.
Poslední akční hrdina (1993)
Nepravem opomijeny a zatracovany film, jehoz smula spocivala v prilis brzkem uvedeni po T2. Vtipny a zaroven smutny kousek, ktery si musite uzivat prave tak jako Danny Madigen, protoze prave pro kluky jako je Danny ho Arnold s Johnem natocili.
Training Day (2001)
Washington i Hawke hraji dobre, jenze mi to nejak nestacilo. Dej byl dost slaby a zaver ponekud nejapny. Sotva prumer.