Recenze (357)
V náručí ďábla (2009) (seriál)
Na rozhovory Perly s Krtkem fakt nemám.
Chrám zatracených (2009) (TV film)
Rád bych napsal, že se jedná o solidní TV fantasy béčko, ale ono je to spíše špatné TV fantasy déčko.
Dallas (1978) (seriál)
Průkopník v nekonečných seriálech v česku. Vlastně na rozdíl od následovníků má i celkem pohodový počet epizod, místy i děj a scénář (alespoň nějaký, když už ne dobrý). Nezapomenutelná znělka. Beru Dallas jako klasiku žánru, a odnáší si nejvyšší hodnocení, které jsem kdy takovému seriálu dal.
Thor (2011)
Nevadil mi ani dabing, ani 3D. Jednoduše proto, že jsem byl na 2D verzi v originálním znění. A s popkornem v ruce jsem se při ní velmi dobře bavil. Docela se těším, jak všichni budou fungovat dohromady v Avengers. Když nad tím tak přemýšlím, to by mohl být taky pořádnej průšvih. No, uvidíme.
Tichý nepřítel (1997)
Klišovitá nuda s rádobyposelstvím.
Zdrojový kód (2011)
Dá se skousnout hodně věcí, ale tak naprosto nelogický a nereálný a nevysvětlený a na velmi nejistých základech položený závěr, to se skousnout nedá.
Gulp (2001)
Krutomazecká jízda za záchranou rybky.
Věříme v Boha (2000)
Poměrně originální a vtipné. Na druhou stranu předvídatelná pointa. Přesto výborná prvotinka.
Chad Vader (2006) (seriál)
Jako fanoušek SW shledávám seriál vtipným, nicméně existuje určitě několik lepších web-seriálů.