Recenze (6 415)
Knihy smrti (2020)
to ušlo ... ale ničím výjimečné
Highlander: The Search for Vengeance (2007)
Dějově ne bohaté ... čekal jsem ještě větší nářez než film ... ale na zabití času ok ... mrtvých dost ... nahota také ... opravdu nic pro děti ...
Mizerná jízda (2020)
kupodivu jsem to dokoukal ... je to místy spíš trapné ... hlavně sekvence v zoo ... ale musím uznat, že toto jsou pranky opravdu na úrovni ... provedení takové, že dutí Američané nepoznají rozdíl od reality ... bohužel to také reflektuje, jak jsou "vypatlaní" ... ale hlavní je, že to celkem pobavilo ... na zabití času ok ...
Mistr Shaolinu (1979)
... hrozný dabing ... hrozný zvuk ... hrozný obraz ... hrozná kravina ... ale zabavilo a pobavilo ... hlavně souboj s "lámou" byla sranda ... jak se ti lidi dovedou hýbat, to je až neuvěřitelné ... škoda, že to bylo občas tak přehnané a bylo vidět, že je to "fake" ... to snímku škodilo ... ono samo o sobě je to nadsázka ... i v té době musela být ... ?! ...
Vega (1987) (pořad)
Jako mladý špunt jsem to žral i s navijákem ... boží ...
Nepřemožitelný Samson (2018)
... v pohodě ... zabavilo kvalitně ... a nepůsobí to lacině, blbě, ani přehnaně ... takto má vypadat odpočinkový film, co si na nic nehraje a má vše na uznatelné úrovni ... což při rozpočtu malého státu v Africe nemají ani megafilmy z USA s nejznámějšími a nejvěhlasnějšími herci/čkami ...
Final Kill (2020)
spíš nuda ... když to neuvidíte, o nic nepřijdete ...
Šampióni (2018)
vtipné dostatečně ... někdy až moc ... takže potom je to spíš trapné ... jinak obdivuji herce/čky, jak to zvládli ... pobavilo kvalitně ...
Headgame (2018)
jeden z mnoha... ale ten zábavnější ...
Zemětřesení (2018)
fakt dobrý odvaz ... žádný heppyend ala USA ... syrové, "komorní", drsné realitě se snad blížící i nereálně vtipně zábavné ...