Recenze (6 414)
Suburra (2015)
Přehlídka lidského odpadového charakteru a děje, kde se sází na násilí, zvrhlost, krutost, debilitu, sobectví ... zkrátka všechny negativní hnusné vlastnosti, které člověk může mít ... jednou za čas takový podobný počin opravdu stačí ... vystačím si z opravdovými kretény a hovady, které potkávám v reálném světě ...
Mroží muž (2014)
Ach jo... to byla neskutečná blbost ... Kevin Smith podle mě neumí a ani není schopen natočit normální vtipný a ne-sprostý film ... chudák je to ... fuj tajbl velebnosti !!!
Totem (2017)
Zabaví, neurazí ... jeden z mnoha ... už ani nevím, o čem to pořádně bylo ...
Overlord (2018)
Zabaví, neurazí ... navíc mě to i překvapilo ... docela zajímavý twist ...
Alcatraz (2018)
Co to jako mělo být ???
No Escape Room (2018) (TV film)
Obyčejné, spíš nudné, konec blbý a nelogický ... zklamalo ...
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Ano ... povedené ... dějově poutavé, atmosféricky velmi povedené (svět byl skvěle udělaný, "vizualizace" wau !), Joel PindaMan nikdy už nebude vypadat lépe a nebude mít drsnější hlas ... ta role mu opravdu sedla a opravdu se snažil hrát ... jen by neuškodilo lepší propracování pozadí děje ... proč se děje to, co se děje a tvůrci si mohli odpustit ty náhlé zvraty ... stačila jedna postava, co vstoupí na obrazovku nebo jedna informace navíc a vše bylo jinak ... další sérii asi vynechám ... ale i tak jeden z těch povedených seriálů, kde je snaha o něco pořádného, o něco "originálního" --- alespoň tak mi to připadalo ...
Robin Hood (2018)
Totální demence a úplně historicky vedle ... ovšem velmi "osobitý" a "originální" look filmu, akce svižná a nenudící a super sympatické postavy (i ty záporné) ... Jamie Foxx mi vadí, nemám ho rád - ale tady byl fakt ... cool ? - to slovo nenávidím, ale nevím, jak to jinak popsat ... Taron stejně-tak, Eve Hewson velmi pohledná ... královsky zabitý čas u tv ... děkuji ...
Pledge (2018)
Docela překvápko jak se to nakonec vyvrbilo ... jeden z mnoha podobných, ale zabavilo a neurazilo ...
Green Room (2015)
O ničem, spíš nuda, konec divný ... nebavilo ... málem jsem u toho usnul ... kouknul jsem na to jen kvůli Imogen ... měla tady total blbou roli ...