Recenze (6 431)
V utajení (2017)
Jak je tam Noomi, tak to beru ...
V měsíčním světle (2019)
Trochu jiný nápad ... to se cení ... na jedno kouknutí kvalitní ... hlavně první půle je super noir napínavá detektivka ...
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
No ty vole ... konečně jsem se normálně zasmál při český komedii ... komedie bizzar ... provedení je velmi koukatelné ... ale nejlepší jsou hlášky ... Kozub to umí podat naprosto s přehledem a přirozeně ... respekt bro ...
Želvy Ninja 2 (2016)
Na zabití času ok ...
Želvy Ninja (2007)
To ujde ...
Bajka: Zabiják, co nezabíjí (2021)
kokotina ... však na zabití času ok ...
Pětinásobná pomsta (2021) (seriál)
Blbost ... ujeté ... total nereálné... ale často vtipné ... a krásné ženské v každém záběru ... navíc spoře oděné ... kvalitně zahrané ... na zabití času fakt dobré ...
Zhýčkaný spratci (2021)
vtipné dostatečně ... na zabití času ok ...
Vražedná chůva (2007) (TV film)
na uspání ok ...
Finch (2021)
Myslel jsem, že to bude vtipné sci-fi s dobrou atmosférou a nějakým ještě ne okoukaným nápadem ... ono to je dost depkoidní ... přehmat jak prase ... sice velmi dobře udělané a zahrané ... ale fakt mě to spíš "rozbrečelo" než pobavilo ... bacha na to ...