Recenze (6 414)
Viník (2021)
jen na zabití času ... a možná u toho neusnete ... je ale vtipné vidět, jak se gylenhól umí rozčilovat ...
Tupíři (2010)
ano ... divné ... ale prostě mi to přišlo mnohem zábavnější a příjemnější na koukání než opravdový Twilajt-sajrant ... a taky o hodně lépe zahrané - a to je co říct !!!
Den poté (1983) (TV film)
Hrůzně fascinující.
Turok: Son of Stone (2008)
to se vymyká a dobře kouká ...
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Docela neokoukané ... na zabití času více než slušné.
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
Docela neokoukané ... na zabití času více než slušné.
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Docela neokoukané ... na zabití času více než slušné.
Demolice (2015)
Jake Gylenhól mi není jako herec sympatický - však jako herec je velmi dobrý - a tady mi nevadil a zaujal. na zabití času a rozbití nudy ok.
Noční klid (2021) (TV film)
Asi jen hezké ženské ... jinak o ničem ... a hlavní protagonista je nemastný neslaný ... ztráta času a ani nedokoukáno.
Děsnej dupák (2009)
týý brďo ... tolik Wayansů a mně to nepřišlo trapný, debilní ani nevkusně sprostý ... zázraky se dějí ... tohle prostě se jim povedlo ... krásně na hranici debility a vtipnosti ... akorát na zlepšení nálady.