Recenze (88)
Absolvent (1967)
Geniálna prvá polovica filmu, keď sa človek skvele baví. Bohužial druhá polovica sa viac podobá na hlúpu romantickú komédiu. Skvelý Dustin Hoffman.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Strašne nudné, strašne blbé - dokonca blbšie ako Blbý a blbší.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Tu nie je čo hodnotiť. Nuda, nuda, grimasa, nuda, nuda, zlý vtip, grimasa, nuda, nuda, grimasa, nuda, ....
Adaptace (2002)
Skvelý scenár, réžia, herecké výkony. Povinne pre Vorla s jeho Kamennym mostom.
Air Force One (1997)
Priemerný akčný film - iné sa od Petersena už asi ani čakať nemožno.
Akumulátor 1 (1994)
V niektorých momentoch to pripomínalo typickú americkú paródiu, s tým, že toto je oveľa inteligentnejšie a zábavnejšie.
Amélie z Montmartru (2001)
Veľmi ťažko hľadať slabé miesta. Asi najlepší francúzsky film posledných rokov, ktoré bolo možné u nás vidieť v bežnej distribúcii.
Americká krása (1999)
Má to síce drobné (naozaj len drobné) chybičky čo sa réžie týka, ale inak je to skvelý film. Hlavne scenár a herci.
Arizona Dream (1993)
Prvá polovica filmu je veľmi zábavná a vtipná. Od scény s "obesením" akoby to mierne zmenilo žáner. Stráca to tempo a trošku nudí. Niečo medzi 3 a 4 hviezdičkami.
Batman navždy (1995)
Tak tomu sa hovorí zlátanina. Keby Schumacher chcel, tak sa mu to horšie nepodarí natočiť.