Recenze (245)
Crazy Joe (2013)
Nevadilo mi ani pomalé tempo, ani Statham ve vážnější poloze (která mu opravdu sedí). Problém jsem měla ve vztahu Jason a jeptiška, který mi nesedl a byl pro mě těžko uvěřitelný. Za mě opravdu hodně silné 3*.
Most (2011) (seriál)
Bron/Broen je seriál, kterému k absolutní dokonalosti chybí (minimálně) ještě jedna série......Dala bych snad všechno za to, abych mohla být svědkem rozhovoru mezi Sagou a Sheldonem Cooperem :-)
Čas sluhů (1989)
Dana Ivany Chýlkové - největší a nejproradnější mrcha v dějinách českého filmu
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Pohádka, která k Vánocům patří víc, než řízek s bramborovým salátem :-)
Byl jednou jeden král... (1954)
Naprostá špička, dokonalost mezi českými pohádkami!
Mučedníci (2008)
No doprdele............prostě nemám slov, fakt ne.
Kdo přežije - Cagayan (2014) (série)
Jde o 28.řadu, takže se to zdá až neuvěřitelné, ale je to tak - Survivor: Cagayan je jednou z absolutně nejlepších sérií! Osobně u mě předčila i dosud nepřekonanou Survivor: Heroes vs. Villians.
Kmotr (1972)
Dokonalost, které se nejde nabažit. Kmotr je nabídka, kterou divák nemůže odmítnout
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Skutečně bych ani ve snu nevěřila, že v dnešní době řeknu o nějakém českém, novodobém seriálu, že je zatraceně dobrý. Ale nemožné se stalo skutečností - Případy 1. oddělení je po dlouhé době dílo, na které se dá koukat, aniž by divákovi bylo trapně nebo fyzicky nevolno (zdravím tvůrce a protagonisty Ordinace v růžové zahradě). Skvěle napsaný, perfektně a přirozeně odehraný, napínavý a celkově solidně zpracovaný seriál - to jsou Případy 1. oddělení. Tleskám!
Falešné přátelství (2011) (TV film)
Čert vem slabší zpracování. Námět je skvělý a z filmu, i přes jeho zjevné chyby, opravdu mrazí.