Recenze (245)
Terapie láskou (2012)
Pro mě osobně je Terapie láskou tím typem filmu, při jehož sledování mi čas příjemné plyne a baví mě, v podstatě mu moc věcí vytknout nejde, pak skončí.....a nic. Pokud jde o herecké obsazení, tak potěšil Robert De Niro, po dlouhé době v pořádné roli. Bradley i Jennifer hráli skvěle, ale vůbec mi k sobě nepasovali a o chemii mezi nimi snad ani nemůže být řeč.
Únos (2012)
Dost možná byla veliká chyba koukat se na to až potom, co jsem viděla Kapitána Phillipse....
Krvavá neděle (2002)
Mrazivé a opravdu děsivě autentické.....
Kapitán Phillips (2013)
Paul Greengrass ani v nejmenším nezklamal!!! Opět naservíroval absolutně strhující drama, kde se dá napětí doslova krájet a nenechá diváka ani na vteřinku vydechnout. Pro mě osobně je Kapitán Phillips filmem roku a závěrečná scéna by se měla promítat jako ukázka toho, jak má vypadat geniální herectví - Tome, třetí Oscar na tebe čeká :-)
Česko Slovensko má talent 4 (2013) (pořad)
Klasika jako předchozí řady - pár skvělých talentů a vystoupení, několik kreatur a exotů, upištěný diblík Bílá a všeználek Slávik. Jediný důvod, proč stojí za to tuto sérii sledovat, tak je Leoš Mareš, který umí neskutečně pobavit. A mě navíc sedí dvojice Prachař&Pyco, na kterého se tak krááááásně kouká :-)
Bota jménem Melichar (1983)
"Zkuste se zamyslet nad tím, jak by se dala naše škola nějak vylepšit" - "Dynamit, dynamit" :-)
Kytice (2000)
Film má úžasnou atmosféru, takovou tu správně depresivní, tísnivou, strašidelnou a poetickou. Vizuálně je Kytice naprosto bezchybná, plus navíc s nádhernou hudbou. Trošičku mi vadila jistá nevyrovnanost mezi baladami a poslední zhruba tři se mi už tolik nelíbily. Každopádně, Kytice je jedna z mých nejoblíbenějších knih a jsem ráda, že nebyla zprzněna. Oblíbené balady: Vodník, Svatební košile.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Ujetá šílenost, ale zatraceně skvělá!!!! Počínaje herci, na kterých bylo vidět, že je to prostě baví, konče povedenými hláškami, slovními přestřelkami a humorem, který mi fakt sedl. Výborně jsem se bavila, což je přesně to, co chci od komedie....hvězdička navíc je za Backstreet Boys, které jsem jako malá neskutečně zbožňovala :-)
Dallas (2012) (seriál)
Tohle se fakt nedá......
Rozsudek smrti (2007)
Z počátku slibně vypadající a rozjeté psychologické drama se v půlce zlomilo jen v průměrný, ničím zajímavý thriller o "děsně" drsném mstícím se chlápkovi, tentokrát v podání ne příliš přesvědčivého Kevina Bacona. Slabší tři hvězdy, dopadnout to mohlo přeci jen hůř. Každopádně je dobře, že se James Wan v poslední době drží spíše na poli hororů.