Recenze (245)
Kdo přežije - Krev není voda (2013) (série)
Nápad postavit proti sobě bývalé soutěžící a jejich blízké byl skvělý a bývalo by se z toho dalo vytlouct hrozně moc. Bohužel ale příliš nevyšel casting a tím pádem chyběly výrazné osobnosti jako byly v minulých řadách např. Boston Rob, Johnny Fairplay, Richard Hatch, Ozzy, James, Parvati a nesmí se zapomenout na legendárního Russella Hantze. Ono by se pár kandidátů našlo i v této sérii, ale neměli to štěstí se dostat dál. Redemption island bych už opravdu zrušila, jelikož na úkor něho se přicházelo o soutěže o odměnu. A co si budeme povídat - nic člověku nedělalo takovou tu škodolibou radost víc, než když někdo vyhrál tunu jídla a zbylým vyhladovělým soutěžícím nezbylo nic jiného, než jít louskat kokosy :-) .....Survivor: Blood vs. Water řadím spíše k těm lepším řadám, jen jí bohužel chyběly nezapomenutelné momenty (srdceryvné scény mě zrovna v Trosečníkovi neberou), šokující vyloučení a výrazné osobnosti.
Hra na schovávanou (2005)
Přiznám se, že jsem téměř po celou dobu zažívala pocity nefalšovaného strachu. Bohužel přišla pointa, která celý film zazdila.
Veřejní nepřátelé (2009)
Nuda k posrání!!!!! Ze které nevytrhne ani Depp, Bale, Cotillard....zkrátka vůbec nic. Jo vlastně jedna věc ano - závěrečné titulky.
Na samotě u lesa (1976)
"Zuzanko, dýchej zhluboka, ať se ti roztáhne hrudní košíček" ......Na samotě u lesa je právem jedním z nejlepších českých filmů.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Co žere Gilberta Grapea je skutečně krásný, svým způsobem vtipný a dojemný film. Pokud na podobně laděný snímek narazím, užiji si ho na 100%, ono by to bylo i v tomto případě, kdyby ovšem jednu z hlavních rolí neztvárnil Leonardo. Ten svojí roli vystřihl takovým způsobem, že jsem vlastně dokázala jen fascinovaně zírat na něj a to ostatní šlo kolem. Dávno před Titanicem, jedna z jeho prvních rolí a je jasné, že Leo není jen hezounek, ale pan herec - ale to myslím už pochopili všichni, tedy kromě pánů z Akademie
Sezóna zabíjení (2013)
Nenapadá mě lepšího označení, než že je to totální slátanina. Sem tam nějaká ta drsná, krvavá scéna, nahánění se po lese, všechno proložené žvásty o válce a bohu, no a pak debilní konec.....Kdyby se udělovala cena za nejhorší napodobení cizího přízvuku, byl by Travolta jasným, ne-li jediným kandidátem na výhru. Pokud jde o Roberta de Nira, tak ten mě - jak už se to v poslední době stává - opět nasral, že vzal roli v takové kravině.
Sněženky a machři (1982)
Stará, dobrá, česká komedie o partě puberťáků, která povinný školní výcvik pojala jaksi po svém :-) ....spousta nesmrtelných hlášek, legendární "držkopádný" sjezd ze svahu a v čele geniální Viki Cabadaj - "Prosíííím, jaký je přesný velitelský čas, pane profesore" :-D Jojo, to ještě Češi uměli točit komedie......
Z pekla štěstí 2 (2001)
Ta jedna hvězdička za Káju - aby se neřeklo :-)
Rváčův deník (1995)
Dicapriova dechberoucí ukázka jeho výjimečného hereckého talentu.
Válka Roseových (1989)
Fantastická černo-černá komedie, která mě děsí tím, jak snadno se může všechno stát i v reálném životě..... takže manželství? - děkuji, nechci :-)