Recenze (70)
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Seriál nejvíce kazí všechny díly, kdy je Sedma (a že jich není zrovna málo). Tuto postavu jsem nikdy nepochopil. A poslední díly mi přišly také jako veliké tvůrčí trápení.
Večírek (1968)
První 2/3 filmu naprosto skvělé. Bohužel závěr filmu mně osobně přišel hodně chabý, a určitě pod úrovení Sellerse i Edwardse. Až se mi nechtělo věřit, že to je stále stejný film.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Brát tento film jako Verneovku, pak je to odpad. Ale na vypnutí mozku a pobavení to stačí. 3* i za to, že mám rád Jackieho Chana.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nejlepší postavou seriáílu co se mě týče je jednoznačně Sheldon. Ten nikdy nezklame. Ale ve 3. serii se mi zdá jakoby začal docházet dech a seriál se kupředu sune pouze setrvačností.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Skvělý seriál. Ač Horníček nepatří k mojim oblíbencům, musím říct, že role je pro něho jako ušitá. O Sovákovi ani nemluvě. Největší slabinou seriálu je dle mě Josef Dvořák.
Tenká modrá linie (1995) (seriál)
Rowan Atkinson a James Dreyfus jsou zde naprosto skvělí. I Mina Anwar jako konstábl Habibová (zvláště s cz dabingem) byla skvělá a hlas Sabiny Laurinové ji neskonale slušel. Rowana Atkinsona mám radši v těchto typech rolí než jako mr. Beana.
Columbo - Není čas na umírání (1992) (epizoda)
Pro me nejslabsi Colombo.
Taková zvláštní rodinka (2001)
Přišlo mi, že tenhle film má skvělej rytmus. Rychle to uteče
Hotýlek (1975) (seriál)
První serie by byla za 5*, druhá až naposlední epizodu Basil the rat za 3*. Další z mnoha seriálů, kterým český dabing hodně ublížil.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Skvělý seriál. Bohuzel v závěru nezvládá udrzet nastavenou latku. Perfektně koukatelne v originalnim zneni i pro slabe anglictinare jako jsem ja. Nejoblibenější postavy Herr Otto Flick, porucik Gruber a madame Fanny. Ale i ostatni jsou super.