Recenze (62)
Princezna ze mlejna (1994)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek z dětství. Sama nechápu, jak mohl Troška natočit něco tak dobrého.
Přátelé (1994) (seriál)
Přátelé jsou pro mě tím snad nejlepším seriálem vůbec. Nikdo, kdo viděl aspoň jediný díl, si je nemůže nezamilovat. Naprosto dokonalé herecké výkony. Jen minimum scén, u které bych se nesmála.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Tátu v sukni jsem měla vždycky ráda, je to pěkná a pohodová vtipná komedie. Nemám, co dodat - 5 *
Slunce, seno, erotika (1991)
Myslím, že na tenhle film už mi ani nestačí bodová hranice. Pokud jsem první díl označila za "odpad", tohle je co? Ještě větší odpad? Naprosto nekoukatelné. Nechápu, jak může někoho tenhle humor bavit. Navíc ještě dvakrát (nebo možná i vícekrát) do roka.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Neznám snad nikoho, kdo nemá rád Simpsonovi. A ani se tomu nedivím. Nemůžu pochopit, jak můžou pořád vymyšlet nové a nové vtipy, které navíc zůstávají vtipné.
Nefňukej, veverko! (1988)
Nemůžu ubránit pěti hvězdičkám. Je to film mého dětství a i teď ho mám pořád hrozně ráda. Úsměvná pohádka.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Jaká ironie, že mou nejoblíbenější pohádku natočil můj nejméně oblíbený režisér.
Bota jménem Melichar (1983)
Snad kvůli tomu, že jsem se na něj jako malá ráda dívala, se mi tenhle film líbí. Rozhodně patří mezi Troškovu "lepší tvorbu".
Slunce, seno, jahody (1983)
Jakoby nestačil jeden příšerně trapný a nevtipný film, musí to být ještě trilogie... a na oblíbenosti jí rozhodně nepřidává to, že ji vysílají pětkrát za rok.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
České filmy celkově moc nemusím, ale tohle je prostě klasika, jejíž hlášky se narozdíl od jiných... neoposlouchají.