Recenze (63)
Princ z Persie: Písky času (2010)
občas trošku moc ukecaný, zbytečně moc řešení daní, ale jinak neskutečná jízda, rozhodně nelituju návštěvy kina, na Jakea se hodně dobře kouká, myslím, že pánové mohli být s princeznou taky velmi spokojeni :)
Wanted (2008)
Skvělá jízda. James McAvoy zaválel, nečekala jsem, že bude tak výbornej v tomhle žánru, ale musim říct, že mi spadla čelist...
Upírův pomocník (2009)
Obrovské zklamání. Opět si překopali knižní předlohu, jak jsem jim zlíbilo, z čehož vznikl úplný zmatek. Chyb tam bylo víc než dost např. Steve se s Darrenem setká někdy přibližně v 8. knize a rozhodně ne takhle. Kdybych nečetla knihy tak se upřímně v tom ději ani nevyznám. Další výtku bych měla k atmosféře filmu, knížky na mě působily vcelku temně, film mi připadá jak parodie..ani herecké osazení se moc nepovedlo...no ty dvě hvězdy jsou za tohle možná až moc