Recenze (63)
Neopouštěj mě (2010)
Pro mě neskutečný emocionální zážitek, musím dát 5*
Na vlásku (2010)
Jsem nadšená, úžasný animák....na co že to vůbec ještě potřebujeme hrané filmy? :)
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
no co, prostě mám 2 o dost radši :)
Sexy 40 (2009)
ideální film na relax :)
Jak vycvičit draka (2010)
úžasný animák, jsem naprosto okouzlena =)
Hačikó - příběh psa (2009)
Krásný, jednoduchý a pravdivý příběh. Příběhy o zvířatech mám hodně ráda, i když je to skoro vždycky za doprovodu slzavého údolí, ale i to je občas potřeba.Akita Inu je opravdu krásná rasa
28 týdnů poté (2007)
horor u kterýho jsem se fakt bála, začátek hodně strhující a pár scén opravdu nechutných, tyhle zombie bych fakt potkat nechtěla...
Počátek (2010)
Tak takhle mě film nedostal už hodně dlouho, Nolan je opravdu přeborník, smekám...strašně moc jsem si přála, ať se ta káča zastaví, ale hezky nám na konec zamotal hlavy :)
Ženy v pokušení (2010)
Po dlouhé době se mi konečně líbil český film :)
Podivní (2010)
4* - konečně nějakej koukatelnej horor