Recenze (63)
Velká svatba (2013)
Díky hereckému obsazení jsem se na tento film těšila, bohužel se to dost nepovedlo, kde se stala chyba?
Prolhané krásky (2010) (seriál)
První sezona byla vcelku kvalitní, ale od té doby většina událostí ani nedává smysl, měli by to raději zabalit.
Newsroom (2012) (seriál)
Výborný seriál, 2. série ještě lepší než 1. Miluju postavy, jejich humor, příběhy, ačkoliv by mě toto téma normálně vůbec nezajímalo.
Lásky čas (2013)
Vše skvěle klape, plus výborný britský humor. Úžasný film, který určitě nevidím naposledy.
Pařba na třetí (2013)
Musím říct, že trojka mě pobavila, skoro stejně jako jednička.
Mrtví a neklidní (2013)
knížka byla luxusní, s filmovou adaptací jsem kupodivu také spokojena, vcelku se drželi děje a postavy dobře vybrané :)
My Mad Fat Diary (2013) (seriál)
První dva díly mě moc nenadchly, ale poté se to víc rozjelo a konec série parádní, i dojemný i vtipný, těším se na 2. sérii, doufám, že bude! :)
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Jako každý rok jsem se nechala ukecat, abych se podívala na novou pohádku....a jako každý rok toho lituji.
Skyfall (2012)
Nikdy jsem nebyla extra fanynka Bondovek, ale tahle mě nadchla, i když moc typická Bondovka to není, jedině dobře :) výborný akční film s především luxusním Bardemem
Kravaťáci (2011) (seriál)
Nemám co bych tomuto seriálu vytkla, druhá série dokonce ještě lepší než první a konec série špička. Všechny postavy sedí do děje, perfektně obsazené, hlavně ústřední dvojice. Nemůžu se dočkat 3. série.