Recenze (173)
Tenet (2020)
Tak zachránili toho Klofana, nebo ne?
John Wick (2014)
Jedna, dvě, John Wick jde, John Wick si jde pro Tebe... Do pejsků se nekope, no...
Buchty a klobásy (2016)
Asi jsem masový vrah, ale párky prostě žeru! :-)
Zoolander No. 2 (2016)
Skarsgård, nazdááár!
Wicked City (2015) (seriál)
Píplmetry dávají, píplmetry berou... Seriál byl po třech epizodách zrušen, ale k vidění je celkem osm epizod. Škoda no... Ed Westwick a Erika Christensen byli obstojný páreček sociopatů!
Nejdelší jízda (2015)
Sem nebrečela! Moc... Jen škoda, že ústřední pár neměl větší charisma...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
eHobit aneb Digi sem a zase zpátky... Věčná škoda dráčka Šmáčka, co se nedočkal ani konce úvodních titulků, za to ten ošuntělej ťulprc Legolas tam smrděl až do konce. Tak alespoň velké díky za Freemana! Co teď? Nuže... Na Mordor, přátelé, na Mordor! Poslední nese sváču a prsten! ___ Si teď tak říkám... Co tři... Čtyři dám! Že jo? :-)
Neviditelní (2014) (seriál)
Já říkám: Nemusí pršet... Kape, kape... i mezi českými seriály. Kámen!
Ježíš mě miluje (2012)
Suchou nohou, jak bys plul, přejdi přes můj svimink půl... Překvapilo, pobavilo... Aleluja!
Ona (2013)
Trochu jsme se já a můj starej Windows 7 rafli, ale nakonec dáváme čtyři hvězdy. Data se k němu zatím nedonesla, ale noc jsem probděla se svým pravidelným milencem iOS 7 při sledování letošních Oscarů, takže už vím, že Her získalo ocenění za nejlepší původní scénář. Právem! A co, možná je oba vyměním za OS s hlasem Scarlett Johansson!