Recenze (238)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Na první shlédnutí dvě hvězdičky...na desátý už to bylo na pěti....přesto nakonec dávám čtyři hvězdy...byly tam i slabší momenty..
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Asi nejlepší film ze starší filmů....skoro pět hvězd...
Zelená míle (1999)
Film z vězeňského prostředí.....druhej nejlepší film Franka Darabont....
Sedm (1995)
Nejlepší role Brada Pitta..a jeden z nejlepších vůbec..v žánru určitě nejlepší....
Kmotr (1972)
Neuvěřitelná nuda...vzhledem k umístěním jsem chtěl povině shlédnou celou trilogii, ale opravdu na to ještě nemám....zkouknout na dvakrát během jednoho dne Kmotra jedničku bylo pro mě jedno z největší utrpení co se týká filmu v životě....snad zase naberu síly a zkouknu celou dvojka(ta by snad udájně měla být lepší..)1 hvězda za 1-2 celkem dobré scény s Brandem(kterej tam ani moc často nehraje)10/100 spíš bych ho viděl mezi nejhoršíma filma v historii... PS: Knížku jsem nečetl, třeba proto se mi to nelíbí...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Toto mě nudilo...nedojalo...vůbec nic....Nicholson průměr...,,zlá dozorkyně,,v podání Fletcher měla být udájně ztělesnění ďábla...ani mi to nepřišlo..byla v celku hodná na to co jí tam Nicholson prováděl za lumpárny...dlouhá nuda....A Forman..?asi nejpředceňovanější režisér na světě..
Forrest Gump (1994)
Nejlepší film historie....jednoznačně....škoda že není ještě kategorie 6 hvězdiček....to by pak forrest musel být první..
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Tady jsem váhál mezi čtyřma a pěti...(film je to skvělej po všech stránkách....čtyři by si nezasloužil protože by to bylo málo...ale nejlepší film historii....to ne...kdepak na Forresta mít nikdy nebude...