Recenze (115)
Šťastný to muž (1973)
3,5*
Hugo a jeho velký objev (2011)
4,5
Iron Sky (2012)
3,5*
Vrtěti ženou (2011)
3,5*
Máme papeže! (2011)
3,5*
Umělec (2011)
4,5*
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
2,5*
Expendables: Postradatelní (2010)
3,5*
Zátah: Vykoupení (2011)
IFFKV 2012
Přijít o rozum (2012)
IFFKV 2012