Recenze (526)
Collateral (2004)
Nemohu dát plný počet pro, dle mého, nedokončený závěr. Ten se mi nelíbil. Celou dobu hezké a napínavé a ke konci? Useknuté - mohlo to být naopak daleko zajímavější a epičtější (to je slovo :-D). Prostě ke konci chyběl dech... Celkově ale jinak super podívaná ve světě nájemného vraha i když důvěryhodnost musí jít stranou - podle toho jak pracoval by ho brzy našel každý ;) 85%
Nepřítel státu (1998)
No skvělé, to se musí nechat, Hlavně se mi líbí ta myšlenka, která v době vzniku možná tak drsná nebyla, ale v dnešní době. Nedělejme si iluze :( Rozhodně patří mezi povinné filmy fanouška filmového plátna ;)
Let číslo 93 (2006)
A pak sedněte do letadla…
Kapitán Phillips (2013)
Je něco, co Hanks nedokáže zahrát? Mám pocit, že nikoliv. kam vstoupí, tam září. Film je velmi zajímavý a má spád. Je to zase něco jiného, než běžné filmy US provenience. Zkrátka, filmový fanoušek bude nadšen! :)
Policejní akademie (1984)
Viděl jsem a vidět mohu několikrát. Doporučuji, je to skvělé!! :)
Policejní akademie 2 (1985)
Klasika, která ve své době uměla pobavit. A jen proto, že dnes je "všechno jiné" by nemělo hodnocení být nižší.
Pearl Harbor (2001)
Skvělý to počin. Nenudil jsem se. K dokonalosti chybělo málo :) Zajímavé scény z útoku Japonců mě dostaly.
1942 (2012)
Dlouhé, nudné a nezáživné. Nijak dechberoucí. jen kostýmy a výprava stála za to ... 12%
Boy (2010)
Nejsem z tohoto filmu nijak nadšený. Vlažné... až moc.
České děti (2012)
Hm, a tohle má být k čemu? Připadá mi to jako propaganda ministra propagandy... Poněkud chaotické...