Oblíbené filmy (8)
Matrix (1999)
Requiem za sen (2000)
Prokletý ostrov (2010)
Zažitok z kina je len tažko opisateľny. Po skončení filmu a ceste domov s priatelkou sme peknych par minút ani neprehovorili a rozmyšlali čo sme to vlasne zažili. Neskutočný zážitok aký som u filmu nezažil už pekne dlho. Prekliaty ostrov je za posledné roky jeden z najlepšich filmov aký som videl. A Leo snaď ani netočí zle filmy. Poklona jeho výkonom a hlavne tomuto. PECKA!!!!
Kult hákového kříže (1998)
Počátek (2010)
Jeden z najlepších sci-fi čo som za posledných pár rokov vydel! Počátek a jeho spracovanie do užasného celku, kde hudba a kamera či herecke vykony vytvarajú tak nadherný zažitok, ktorý Vas pripúta do sedala a len s úžasom hltate čo vydite, počujete a chcete sa toho dotknúť. Porovnávať tento film z Matrixom, ako to tu niektory robia je ako porovnávať prasa s kravou :o). Mrzy ma, že tu niektory dokoncala dali odpad, len preto, že sa im nepačilo ako sa tento film pohybuje v rebričku a tým vlasne ukazali svoju hluposť. Určite doporučujem si tento užasny film pozriet s dobrou zvukovou aparatúrou. Toto je dielo mistra Nolana.
Jurský park (1993)
Vlk z Wall Street (2013)
Scéna na schodoch je scénou, ktorá sa stáva kultounou... Hladať výpovednu hodnotu filmu a mračič sa, že je to hnus o drogách sexe a peniazoch je trošku mimo, lebo práve o tom tento film je. DiCaprio je proste jedinečný a McConaughey predviedol v krátko čase taký výkon, že ma trošku mrzí, že nedostal viac priestou, ale zas na druhú stranu práve toto mu pridalo na cene. Básniť o Scorsese, že je to boh a bla bla je mimo, ale čo predvádza vo svojom veku božské je :D Dúfam, že tentokrát DiCapria oscar neminie. 90%... Top Scorsesenov film je pre mňa aj tak Prekliaty ostrov!
Nespoutaný Django (2012)
Vždy budem tvrdit,že Dicaprio je pan herec a na jeho filmy sa vždy budem tešiť a čo predviedol v tomto filme, tak je nevidane a pre divaka priam slasť. Django je film, ktorý vam bude šrotovať v hlave ešte par dní a je fakt skveli!!!