Recenze (11)
Oktopus - Kobyla (2023) (epizoda)
Bod za Mariku v tílku, bod za Mariku v plavkách, jo a ta slepá přítelkyně byla zahraná naprosto otřesně.
Oktopus - Syndikát koně (2023) (epizoda)
Tenhle díl mi zatím přišel suverénně nejslabší.
Náš dědek Josef (1976)
Co na tom, že se ve filmu mluví hanácky a ještě to rve uši u některých herců. Co na tom, že je tam zamontovaná komunistická agitka. Pořád tento film zachycuje prostředí moravské vesnice tak, jak už ho nikdy neuvidíme. Za mě poctivý tři hvězdy.
Boty plné vody (1976)
První povídka o celkem ničem, ale koukatelná, druhá óbr nuda a třetí naprosto super.
Osud jménem Kamila (1974)
Pro mě celkem nuda, spíš se divím, že režisér typu Schulhoffa neměl v roce 1974 k dispozici barevnej materiál.
Vážení přátelé, ano (1989)
Hodně dobrá a odvážná komedie, Lasica s Hlaváčovou se k sobě výborně hodí. A nápad na továrnu na hajzly je taky super. Občas trochu moc ukecaný, ale pohoda jazz.
Diagnóza smrti (1979)
Trochu moc překombinované, trochu málo napínavé, ale pořád koukatelné a nadrpůměrně na tu dobu. Takže za tři.
Po stopách krve (1969)
Nejlepší česká detektivka.
Noční host (1961)
Pro mě příliš rozvleklé, neuspořádané, nejasné...herci hrají co můžou, ale pořád si myslím, že z toho šlo vytřískat mnohem víc.
Na konci světa (1975)
Opravdu bych nečekal ve filmu o vojácích z roku 1975 tolik humoru.