Poslední recenze (1 525)
Gentlemani (2024) (seriál)
Přišlo mi to hrozně nevyvážené, co se týká kvality jednotlivých dilů. Jeden byl v pohodě a v dalším se to zase vezlo. Možná to bylo více režiséry, vážně nevím, ale nesedl mi i třeba hlavní hrdina a jeho filmový bratr, ten jakby smet. Co mě naopak potěšilo byla místy celkem vtipná atmosféra, starý lišák Vinie Jones a pak hlavně gang z Liverpoolu. Ten jejich šéf neměl totiž absolutně žádnou chybu a nevim, jestli náhodou neuhranul fotbalisty Sparty. Já bych se totiž po jejich výkonu během prvních patnácti minut tomu ale vůbec nedivil! Čtyři mínus za seriál a jasná pětka za Priskeho výběr.
Duna: Část druhá (2024)
Jestli byla jednička tak trošku lahodným předkrmem, pak je dvojka dokonalé filmové jídlo z té nejlepší, michelinské restaurace. Naprosto podmanivé, s výtečným soundtrackem a epickými bitvami, které jsou k vidění jen párkrát za život. Herci, ti už jen umocňují dojem z téhle spektakulární podívané, ze které mám ještě teď husí kůži. Takže pro mě není v tuhle chvíli absolutně důležité, jestli snad někdy do budoucna, bude další díl. Sto ze sta, pět hvězd z pěti, co v noci svítí nad všemi písečnými dunami.....
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Potenciál to mělo jako hrom, ale bohužel zůstalo (opět) jen u polovičatého pokusu, za což může hlavně poslední díl, který a to řeknu velmi diplomaticky se hrubě nepovedl. Takové rozuzlení si mohli tvůrci odpustit a kdyby to zůstalo jen v módu mystery, v pohodě bych to zkousl, takhle jsem jen nechápavě kroutil hlavou, co to vlastně je?! Škoda, škoda, škoda, hlavní dvojka v pohodě, první čtyři díly taky a pak přijde konec a já vlastně lituju, že jsem tomu věnoval tolik času. Víš, ty co, starý kozle? Dobře ti tak!